ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروتل پلاس کامران
تکنولوژی

گزارش دیجیاتو: بازدید رسانه ای از مایکروتل پلاس کامران

مایکروتل پلاس پروژه عرضه مستقیم محصولات، باشگاه مشتریان و خدمات شرکت پارس مایکروتل است. در این پروژه فروشگاه هایی در سراسر کشور برای دسترسی آسان مردم جهت خرید موبایل و تبلت شرکت های سامسونگ، هواوی ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۳۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

مایکروتل پلاس پروژه عرضه مستقیم محصولات، باشگاه مشتریان و خدمات شرکت پارس مایکروتل است. در این پروژه فروشگاه هایی در سراسر کشور برای دسترسی آسان مردم جهت خرید موبایل و تبلت شرکت های سامسونگ، هواوی و اچ تی سی افتتاح شده است و این روند ادامه دارد.

مایکروتل پلاس کامران، آخرین فروشگاهی است که جمعه گذشته افتتاح شد. شرکت پارس مایکروتل یک هفته بعد از آغاز به کار این مغازه برای اصحاب رسانه، بازدیدی گذاشت تا در حاشیه آن نیز خبرهایی را اعلام کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

فرروشگاه های مایکروتل پلاس به دو دسته تقسیم می شوند. یک سری از آنها تک برند هستند. مانند فروشگاه Samsung, Huawei و HTC در طبقات اول و دوم بازار موبایل ایران. بخش دیگر این فروشگاه ها نیز چند برندی هستند. مانند مایکروتل پلاس کامران.

مایکروتل پلاس کامران

تعداد کل این مراکز 9 عدد است که 8 مغازه در تهران و یکی در یزد قرار دارد. خیابان جمهوری نبش کوچه لاله (یک کوچه مانده به خیابان حافظ) محل جغرافیایی مایکروتل پلاس کامران است.

مایکروتل پلاس کامران

در این فروشگاه علاوه بر موبایل، تبلت و لوازم جانبی برندهای سامسونگ، هواوی و اچ تی سی با گارانتی شرکت پارس مایکروتل به فروش می رسد.

مایکروتل پلاس کامران

معظمی یکی از مدیران مایکروتل و مسئول این پروژه، گفت: مایکروتل پلاس با هدف جلب نظر مشتریان و ایجاد رضایتمندی برای آنها بوجود آمد. ما قصد داریم در این فروشگاه ها علاوه بر خدمات بهتر، توضیحات درست و به دور از اغراق به مشتریان داده شود.

مایکروتل پلاس کامران

وی افزود: طی این پروژه سعی شده نیروی جوان به کمک پارس مایکروتل بیاید و مشتریان را با اجرای طرح های مختلف راضی نگه داریم. یکی از این ایده ها طرح قرعه کشی و اهدای جوایز به خریداران است.

مایکروتل پلاس کامران

این مدیر پارس مایکروتل در مورد آخرین فروشگاه افتتاح شده گفت: فروشگاه کامران که بیش از 20 سال در زمینه لوازم خانگی مطرح بود جایگاه مناسبی برای محصولات در نظر گرفته شده است. ما در روزهای ابتدایی آغاز به کار فروشگاه فیدبک های خوبی را گرفتیم و امیدواریم روز به روز نیز بهتر عمل کنیم.

مایکروتل پلاس کامران

معظمی با اشاره به هدف گسترش فروشگاه ها در سطح شهر گفت: ما با حضور در مجتمع گلستان شهرک غرب، جنب ایستگاه مترو مدنی و بلوار آفریقا سعی داریم در تمامی نقاط تهران حاضر شویم.

مایکروتل پلاس کامران

او یکی از نقاط مثبت مایکروتل پلاس را تجربه در دست گرفتن و کار کردن با محصول قبل از خرید دانست.

مایکروتل پلاس کامران

مایکروتل پلاس علاوه بر این باشگاه مشتریان و فروشگاه ها، بخش خرید آنلاین نیز راه اندازی کرده است که کاربران می توانند به صورت مستقیم از این سایت خرید نمایند.

مایکروتل پلاس کامران

بهرام قربانی مدیر مارکتینگ آنلاین این شرکت علاوه بر اعلام تقویت فروش آنلاین مایکروتل برای راحتی مشتریان و خریداران به دیجیاتو گفت: به زودی به خریداران محصولاتی مانند گلکسی آلفا،هدایای جالب و بی نظیری در همان زمان دریافت محصول اهدا می شود.

مایکروتل پلاس کامران

به گفته قربانی این هدایا در هفته های آینده به مشتریانی که گلکسی آلفا را از مایکروتل پلاس خریداری کنند، اهدا می شود.

مایکروتل پلاس کامران

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • HamedMJ
    HamedMJ | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    برای مثال همین ! ببین نماینده سامسونگ چه تبلیغ و آب و رنگی به پلاستیک میده ولی آرین شاهکار کنه ایمیل سایتشو جواب بده !!!

  • seedni
    seedni | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    این روش فروش بسیار عالیه . سالها است که در کشور امارات چنین روشی برای فروش محصولات برقراره و تو ایران فکر کنم این اولین باره . بسیاری از مردم هنوز گوشی و تبلت رو ندیدن ، فروشنده بدون اینکه حتی شکل کالا رو نشون مردم بده ، به زور میخاد کالا رو بفروشه و هنوز پول رو از مشتری نگرفته میگه اگه پلمپ باز شد دیگه مال خودته و پس نمیگیرم .
    هنوز پول رو نگرفته میگه دیگه پس نمیگیرم !!! چقدر زوره .

    • مجتبی عقیلی
      مجتبی عقیلی | ۱ آذر ۱۳۹۳

      کجا اولین باره. الان چند ساله که اکثر فروشگاه های بازار موبایل همین جوری هستن و گوشی یا تبلت و حتی لپ تاپ رو گذاشتن که باهاشون کار کنید

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    من که شخصا حاضر نیستم جنس با گارانتی بگیرم همون موقع خرید از همه نظر بررسی میکنم بعد میخرم تا حالا هم هیچ مشکلی پیدا نکردم

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    کسی آدرس شعبه یزدش رو نداره ما بریم سر بزنیم؟

    • Abolfazl
      Abolfazl | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

      کاشانی، روبروی شهاب
      باس یه سر بزنیم

  • َAlchemist
    َAlchemist | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    jayzash galaxy stare.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی