ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس عرضه کرد: رایانه بدون کیس ET2020A

قطعا با رایانه های بدون کیس آشنا هستید؛ محصولاتی که با نام All In One معرفی شده اند و تمام اجزای یک رایانه خانگی را درون نمایشگر جای داده اند. به همین دلیل فضای بسیار ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۵

قطعا با رایانه های بدون کیس آشنا هستید؛ محصولاتی که با نام All In One معرفی شده اند و تمام اجزای یک رایانه خانگی را درون نمایشگر جای داده اند. به همین دلیل فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند.

اخیرا ایسوس یکی دیگر از محصولات All In One خود را با نام ET2020A معرفی کرده که در ادامه، با توضیحاتی که دفتر این شرکت برای ما ارسال کرده، با این دستگاه آشنا خواهید شد.

کامپیوترهای بدون کیس که با نام All-in-One نیز شناخته میشوند مدت ها است که به عنوان جایگزین کامپیوتر های رومیزی سنتی مطرح می باشند.در واقع تمامی قطعات در داخل یک صفحه نمایش مجتمع شده است و دیگر خبری از کیس و همچنین سیسم های فراوانی که به آن وصل می شود، نیست.اما شرکت های مختلف در سرتاسر دنیا به این نوع محصولات بهای خاصی داده اند و در این زمینه سرمایه گزاری فراوان انجام داده اند.یکی از این شرکت ها ASUS است که از مدت ها قبل در این زمینه پا به عرصه ظهور نهاده.

P_500

در میان محصولات شرکت ASUS کامیپوتر های بدون کیس یا All-in-One مدتهاست که جایگاه ویژه ای در میان کاربران پیدا کرده اند که این به دلیل کیفیت و عملکرد محصولات این شرکت بوده است. در حقیقت ایسوس در طراحی و ساخت محصولات متنوعی که در دنیای فناوری دارد همواره به مهم ترین و ظریف ترین جزئیات توجه داشته و درنتیجه خانواده کامپیوترهای بدون کیس نیز از این امر مستثنا نیستند.

در خانواده کامپیوترهای بدون کیس ایسوس محصولات متنوعی وجود دارد و کاربران با توجه به سخت افزارهای مورد نیاز خود محصول مناسب را انتخاب کنند و یکی از این محصولات ET2020A است.

ET2020A یک کامپیوتر بدون کیس 19.5 اینچی با نمایشگر لمسی LED با کیفیت HD+ و رزولوشن 1600x900 است. این محصول ایسوس به یک پردازنده AMD Kabini A4-5000- و پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD8330 مجهز است تا عملکردی مناسب در پردازش اطلاعات و اجرای نرم افزارهای مختلف داشته باشد.  این محصول  حداکثر 8 گیگابایت حافظه و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار کاربران قرار میدهد. در نمونه هایی که به حافظه SSD مجهز هستند این میزان 128  گیگا بایت است.

BG05802b

یکی از نکات مهم در مورد کامپیوترهای بدون کیس تنوع و تعداد پورتهای دستگاه است. در پشت بدنه ET2020A به دو پورت USB، یک خروجی HDMI، یک پورت شبکه و یک خروجی تلویزیون وجود دارد تا کاربران بتوانند دستگاه های مختلف را به راحتی به آن متصل کنند. همچنین برای دسترسی ساده تر به پورتها در کنار بدنه دستگاه نیز دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.2 و اسلات کارتخوان و ورودی میکروفون و هدفون قرار دارد.

از دلایلی که کاربران به سراغ کامپیوترهای یک پارچه میروند و آن ها را به کامپیوترهای رومیزی ترجیح میدهند به دلیل فضای کمی است که این دستگاه ها اشغال میکنند و با توجه به ابعاد و ساختار زیبا و مدرن، ET2020A به خوبی از عهده این نقش برآمده است و شما را از دردسرهای کابل ها و سیم ها نجات میدهد و به راحتی و زیبایی در روی میز کار یا منزل شما قرار میگیرد. به علاوه اتصال دستگاه به دیوار نیز به راحتی امکان پذیر است.

پشتیبانی از استانداردهای مختلف شبکه بیسیم، امکان اتصال پرسرعت به اینترنت را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. ET2020A از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی میکند و از آنجایی که نمایشگر دستگاه لمسی است، کاربر از قابلیت های این سیستم عامل نیز به راحتی بهره مند خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ آذر ۱۳۹۳

    این کامپیوتر ها هم خوبن ها بدون کیس کارکردشون مثه لبتاپه

  • سامان
    سامان | ۱ آذر ۱۳۹۳

    حاشيه دور صفحه نمايشش خيلي زياده. شبيه تلويزيون هاي لامپي بيست و يك اينچي قديمي در اومده.

  • iPooya
    iPooya | ۱ آذر ۱۳۹۳

    دبگه اپل تو هرچي بد باشه تو آيمك عاليه ! من يه آيمك ٢٧ اينچ دارم اصلا محشره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی