ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به خریداران جدید کرومبوک ۱ ترابایت فضای ابری رایگان هدیه می دهد

در سالی که گذشت، هزینه در اختیار داشتن فضای ابری کاهش بسیاری داشته ولی هیچ وقت بهتر از "رایگان" نخواهد بود. گوگل هم در اقدامی تازه خبر داده که خریداران جدید کرومبوک ها، یک ترابایت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

در سالی که گذشت، هزینه در اختیار داشتن فضای ابری کاهش بسیاری داشته ولی هیچ وقت بهتر از "رایگان" نخواهد بود. گوگل هم در اقدامی تازه خبر داده که خریداران جدید کرومبوک ها، یک ترابایت فضای رایگان گوگل درایو هدیه خواهند گرفت.

این گونه هدیه ها معمولا به مدت یک سال معتبر هستند اما گوگل اعلام کرده این فضای رایگان به مدت ۲ سال در اختیار کاربر بدون دریافت هزینه قرار خواهد گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر شما قصد داشته باشید این فضا را از گوگل خریداری کنید باید مبلغی در حدود ۲۴۰ دلار را به گوگل پرداخت کنید. در حالی که هزینه خرید کروم بوک حداقل ۱۹۹ دلار است. بنابراین یک فرصت بسیار خوب است که شما می توانید از آن بهره ببرید.

برای دریافت این فضای رایگان باید تا اول ژانویه ۲۰۱۵، به وسیله کروم بوک خود به گوگل درایو مراجعه کنید و سپس هدیه را اصطلاحا Reedem کنید. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که به طور کلی پایه و اساس سیستم عامل کروم گوگل بروی فضای ابری چیده شده است. بنابراین هرچقدر که فضای ابری شما بیشتر باشد، شما موسیقی و اسناد بیشتری را می توانید در سرورهای گوگل ذخیره کنید و به طور کلی زندگی دیجیتالی خود را بهتر پیش خواهید برد.

شاید اگر به دنبال یک لپ تاپ معمولی برای رفع حداقل نیازهای خود می گردید، این موضوع دلیل خوبی برای خرید یک کروم بوک باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ آذر ۱۳۹۳

    ما که نمیتونیم استفادش کنیم

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱ آذر ۱۳۹۳

    آورین گوگل.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱ آذر ۱۳۹۳

    عاشق این آپشنا هستم کلی از خود دوایس بیشتر داره بهت فضا میده عالیه این فرق شرکتایی که خوب میفروشن اینه ، احترام ب مشتری

  • Pejman Salehi
    Pejman Salehi | ۱ آذر ۱۳۹۳

    فرض کنیم اینترنتمون خوب و ارزون باشه. داشتن ۱ ترابایت فضا به خودی خود چندان ارزشی نداره، مهم اینه که آیا من اسنادی دارم که اونا رو در فضای ابری قرار بدم؟ اسنادی که مطمئنا مهم هستن. چیزای عمومی‌ئی که تو اینترنت پیدا میشه رو چندان لزومی نداره در فضای ابری بذاریم، اسناد و عکس‌های شخصی که خیلی برامون مهم هستن به‌زحمت به یک ترابایت میرسه. حالا گیریم کار و حرفه‌مون طوریه که به اندازه‌ی قابل توجهی این فضا رو اشغال کردیم؛ بعد از ۱ یا ۲ سال که از حالت رایگان درومد تکلیف چیه؟ آیا غیر از اینه که یا باید قید اسنادمون رو بزنیم یا پول بدیم برای تمدیدش؟
    همه‌مون خوب می‌دونیم اینا همش تبلیغات ریرکانه‌ست. از یه طرف با این کار کروم‌بوک رو جا می‌ندازه از طرف دیگه ما رو به اون فضای ابری وابسته می‌کنه و بعد از یکی دو سال باید بابتش پول بدیم.
    نتیجه:
    زیر این آسمون آبی هیچ چیزی رایگان و مجانی نیست. ما ایرانیا باید چنین چیزایی رو خوب بلد باشیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی