ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش سخت دستگاه های ارزان قیمت اندروید وان در هند

تلفن های هوشمند ارزان قیمتی که از اندروید وان بهره می برند با تضمین ارائه ی بروزرسانی های دوره ای منظم، برای تولید دستگاه هایی ارزان تر با مشخصات بهتر عرضه می شوند. به ماه ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۵

تلفن های هوشمند ارزان قیمتی که از اندروید وان بهره می برند با تضمین ارائه ی بروزرسانی های دوره ای منظم، برای تولید دستگاه هایی ارزان تر با مشخصات بهتر عرضه می شوند.

به ماه جولای برگردیم که گوگل اعلام کرد Android One را طوری بهینه کرده که تولید کنندگان تلفن های همراه ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری پایه ای نیز بتوانند از این سیستم عامل با بروزرسانی منظم بهره ببرند. با این وجود، حضور رقبایی چون شیائومی و حتی موتورولا، باعث شده به دلیل ارائه ی تلفن های هوشمند با کیفیت و با مشخصات قوی و البته با قیمتی ارزان، بر میزان فروش دستگاه هایی که از اندروید وان بهره می برند تاثیر بگذارد.

اولین محصولاتی که از اندروید وان بهره بردند توسط شرکت هایی چون Micromax، Karbonn و Spice ساخته شدند و قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار داشتند و انتظار می رود تولیدکنندگان بیشتری به جمع این شرکت ها بپیوندند. این تلفن های هوشمند با محصرا از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه شدند، و این همان استراتژی ای است که اخیرا در هند برای شرکت هایی چون شیائومی، موتورولا و ایسوس خوب جواب داده.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

بنا به گزارش Times of India هند تعداد ۴۸۰ هزار دستگاه تلفن هوشمند اندروید وان واردات داشته که در بازه ی زمانی مشابه شرکت موتورلا توانسه ۵۰۰ هزار دستگاه Moto E را در این کشور بفروش برساند. این شکست باعث می شود تولیدکنندگان دستگاه های اندروید وان، به فکر فروش معمولی و غیر آنلاین محصولات تولیدی خود باشند.

تحقیقات نشان داده که در هند ۸۸ درصد تلفن های هوشمند از طریق قروشگاه های معمولی بفروش رسیده اند، اما بسیاری از خرده فروشی ها و فروشگاه های یاد شده به دلیل سود کم دستگاه هایی که از اندروید وان بهره می برند از خیر فروش آنها می گذرند.

گوگل با ارائه ی به روز رسانی های منظم برای اندروید وان و به دنبال آن دستگاه های ارزان قیمتی که از این سیستم عامل بهره می برند، سعی در گسترش این پلتفرم داشته، اما بدون داشتن فروش مناسب و نیز پشتیبانی خرده فروشان، گسترش اندروید وان سخت خواهد شد. در آینده قرار است محصولات بیشتری با سیستم عامل اندروید وان به بازار عرضه شوند و در اینجاست که ایجاد شبکه ی توزیع و فروش مناسب و درس عبرت گرفتن از عرضه های قبلی، اهمیت می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۲ آذر ۱۳۹۳

    Android one بهتره چرا ؟؟؟ چون اپدیت ها رو به صورت منظم می گیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی