ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت فایل ها در محیط متریال با اپلیکیشن Amaze File Manager

استفاده از طراحی متریال دیگر فقط مختص به اپلیکیشن های گوگل نیست. چندی است که بسیاری از برنامه نویسان اندروید، به دلیل همگام سازی اپلیکیشن های خود با اندروید لالی پاپ به سراغ این سبک می روند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

استفاده از طراحی متریال دیگر فقط مختص به اپلیکیشن های گوگل نیست. چندی است که بسیاری از برنامه نویسان اندروید، به دلیل همگام سازی اپلیکیشن های خود با اندروید لالی پاپ به سراغ این سبک می روند. Amaze File Manager ابزاری است که به کمک آن می توانید به محتویات حافظه موبایلتان در محیطی ساده و زیبا سر و سامان دهید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

از همین ابتدا بگوییم که Amaze File Manager از لحاظ امکانات، یک مدیریت کننده فایل معمولی است؛ بنابراین اگر انتظاری در حد ES File Manager از آن دارید بهتر است که اصلا به سراغش نروید.

با وجود فایل منیجرهای بهتر و کامل تر، تنها دلیلی که باعث می شود این اپلیکیشن را نصب کنید، همین طراحی زیبای متریال است. Amaze File Manager از رابط کاربری بسیار ساده و  سبکی بهره می برد که بسیاری از مولفه های آن قابل تنظیم هستند؛ از انتخاب تم گرفته تا تعویض رنگ پوسته و آیکن ها. این تعویض رنگ پوسته را می توانید در تنظیمات اپلیکیشن در حالت رندوم گذاشته تا هر بار که به Amaze وارد می شوید، رنگ محیط آن هم تغییر کرده باشد.

Amaze File Manager 2

امکاناتی مثل کپی، پیست، فشرده سازی و اکسترکت کردن فایل ها از جمله قابلیت های روتینی است که در Amaze هم گنجانده شده، منتهی به مدد محیط متریال دسترسی به آنها سریع تر و آسان تر از سایر اپلیکیشن های مشابه صورت می گیرد. با ورود به تب App Manager، می توانید از اپلیکیشن هایتان پشتیبان گیری کرده یا مستقیما آنها را از موبایل خود پاک کنید.

ضمنا یکی از مزایای Amaze، امکان کار در چند تب مختلف به طور همزمان است که مطمئنا می تواند برای برخی مواقع مفید واقع شود. اگر از محیط سنگین و شلوغ فایل منیجر فعلی خود خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم که یک بار برای تنوع این اپلیکیشن رایگان یک مگابایتی را امتحان کنید.

Amaze File Manager

Amaze File Manager

سازنده: Vishal Nehra قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • jj
    jj | ۲ آذر ۱۳۹۳

    wp مترال دیزاین شده بچه ها
    البته wp+
    تو xda پره تمه براش همه هم متریال دیزاین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی