ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S5 سامسونگ ۴۰ درصد کمتر از پیش بینی صورت گرفته فروش داشته است

وال استریت ژورنال در گزارشی آورده تلفن هوشمند پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S5 فروشش به مراتب کمتر از انتظارات و پیش بینی ها بوده است. در این گزارش ذکر شده ۱۲ میلیون عدد از تلفن مذکور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

وال استریت ژورنال در گزارشی آورده تلفن هوشمند پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S5 فروشش به مراتب کمتر از انتظارات و پیش بینی ها بوده است. در این گزارش ذکر شده ۱۲ میلیون عدد از تلفن مذکور طی سه ماهه ی اول آغاز فروشش توسط کاربران خریداری گشته که این رقم ۴ میلیون دستگاه از میزان فروش نسخه ی پیشین این محصول و ۴۰ درصد از پیش بینی های صورت گرفته شده کمتر است.

گفته می شود S5 شاهد کاهش فروشی ۵۰ درصدی در کشور چین بوده و بازار ایالات متحده نیز استقبال خوبی از آن به عمل نیاورده است و البته نباید از یاد برد که بازار آمریکا یکی از مهم ترین و بزرگترین بازارهای فروش سامسونگ به حساب می آید.

در ادامه به دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ ظاهراً در تلاش است با افزایش بودجه ی تبلیغاتیش تلفن های هوشمند مازادی که تولید کرده و در انبارهایش باقی مانده اند را به فروش برساند و سپس طرح کاهش تولیداتش در این زمینه را با جدیت بیشتری دنبال نماید.

ماه گذشته این شرکت از اصلاحاتی بنیادین در بخش موبایل خود سخن به میان آورد تا شاید بتواند جلوی کاهش میزان فروش محصولات این بخش را بگیرد، و حالا منابع وال استریت ژورنال به این وب سایت خبر داده اند که ممکن است مدیر عامل فعلی بخش تلویزیون ها و لوازم خانگی غول تکنولوژی کره ای جایگاه کنونی JK Shin مدیر عامل بخش تلفن های هوشمند این کمپانی را تصاحب نماید.

در روزهای اخیر شنیده شده است احتمالاً به زودی لایه های مدیریتی رده بالای سامسونگ دست خوش تغییرات خواهند شد. Lee Kun-hee، مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس، که این شرکت را در سال های مرتبط به دهه ی ۹۰ به قله های اوج رساند، اخیراً به خاطر سکته ی قلبی در بستر بیماری به سر می برد و احتمال می رود Jay Y. Lee پسر او به زودی جایگاه پدر را بگیرد و با این تفاسیر جا به جایی در بخش مدیریت تلفن های هوشمند این کمپانی نیز چندان امری عجیب نخواهد بود. هر چند سامسونگ در این رابطه کاملاً سکوت اختیار کرده و حاضر نشده است به رسانه ها توضیحی ارائه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • 1person
    1person | ۳ آذر ۱۳۹۳

    همون اول که معرفی شد حدس میزنم گند زده باشه

  • TROOL
    TROOL | ۳ آذر ۱۳۹۳

    مبارک اونایی که خریدن خوش به حال اونایی که نخریدن

  • Matin_Tohidi
    Matin_Tohidi | ۳ آذر ۱۳۹۳

    طراحی تکراری و خسته کننده صرفا دلیل شکست سامسونگه وگرنه کیفیت دوربین صفحه نمایش یا قدرت پردازشش حرف اولو میزنه
    من خودم اولین بار که دیدمش بدجور خورد تو ذوقم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی