ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرعت و حجم مصرفی اینترنت را با Internet Speed Meter کنترل کنید

اینترنت حجمی و سرعت پایین، دو معضل بزرگی هستند که گریبان گیر بخش اعظم کاربران اینترنت در ایران شده اند. با کمی خوش خلقی، تا حدی می توان با سرعت پایین اینترنت کنار آمد، اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

اینترنت حجمی و سرعت پایین، دو معضل بزرگی هستند که گریبان گیر بخش اعظم کاربران اینترنت در ایران شده اند. با کمی خوش خلقی، تا حدی می توان با سرعت پایین اینترنت کنار آمد، اما اتمام سریع حجم اینترنت چیزی است که حتی خون خوش اخلاق ترین افراد را هم به جوش می آورد.

تنها یک راه برای کاهش مصرف اینترنت وجود دارد و آن هم کنترل و مدیریت لحظه به لحظه میزان مصرف است؛ کاری که Internet Speed Meter آن را به نحو احسن برایتان انجام می دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ISM پس از نصب، در مرکز اعلان های موبایل اندرویدی شما جا خوش می کند و از این به بعد در مورد سرعت فعلی اینترنت و میزان حجم مصرفی به شما گزارش لحظه به لحظه می دهد. از این رو، این اپلیکیشن برای کسانی که از اینترنت حجمی استفاده می کنند یکی از واجب ترین ابزارها محسوب می گردد.

به غیر از گزارش لحظه به لحظه، با ورود به منوی اپلیکیشن قادرید در یک جدول منظم و مرتب، تمام مصرف روز جاری و روزهای بعدی خود را به تفکیک وای فای یا دیتای سیم کارت مشاهده کنید.

ISM در اصل اپلیکیشنی رایگان است، منتهی برای استفاده از امکانات پیشرفته تر آن مثل تعویض تم، مشاهده سرعت در نمودار یا سرعت آپلود باید نسخه Pro آن را خریداری کرده که احتمالا شما هم با ضرورت نداشتن این کار موافقید. در کل اگر احساس می کنید که نیازمند مدیریت بهتری بر میزان مصرف اینترنت خود هستید، بدون هیچ شک و شبهه ای همین حالا نسبت به دانلود این اپلیکیشن یک مگابایتی اقدام کنید.

Internet Speed Meter Lite

Internet Speed Meter Lite

سازنده: DynamicApps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    اینترنت کم سرعته دیگه حجم نمیخواد اینترنت ایران از اشغال درست شده وخیلی بده

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۴ آذر ۱۳۹۳

    2 ساله از این برنامه استفاده میکنم واقعا کاربردیه

  • seedni
    seedni | ۳ آذر ۱۳۹۳

    من نمیدونم کی این برنامه رو به دیجیاتو معرفی کرده .دیجیاتو واقعا ازت انتظار نداریم این برنامه های بدرد نخور و آشغال را به ما معرفی کنی . بابا تو خیلی مقامت پیش ما بالا است . موقعیت و پرستیژ خودتت حفظ کن .
    اینترنت خودش باید خوب باشه این برنامه گول زنکه .

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۳ آذر ۱۳۹۳

    اقا به خدا این برنامه اگه پولی هم بود اصلا قیمت روش نمیشد گذاشت.بس که این ISP های محترم گیگ دزدی می کنن.اگه یه شب دانلود شبانه بکنی می بینی فرداش تو روزانه کلی کردن تو پاچه ادم
    :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی