ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دفترچه یادداشت هوشمند Moleskine طرح های خود را تبدیل به وکتور کنید

با گذشت زمان می بینیم که ابزار هوشمند و دیجیتالی جایگزین نسخه سنتی خود می شود. می توان به مواردی همچون ساعت هوشمند، دستبند و حتی عینک اشاره کرد. اما Moleskine اقدام جذابی را به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

با گذشت زمان می بینیم که ابزار هوشمند و دیجیتالی جایگزین نسخه سنتی خود می شود. می توان به مواردی همچون ساعت هوشمند، دستبند و حتی عینک اشاره کرد. اما Moleskine اقدام جذابی را به انجام رسانده و دفترچه هوشمندی ساخته که در عین حال، کاملا سنتی عمل می کند.

در این دفترچه کوچک شما هیچ المان دیجیتالی نخواهید دید و حتی با مداد معمولی می توانید به روی آن طراحی کنید. اما به لطف اپلیکیشن همراه این دفترچه، شما می توانید طرح های گرافیکی خود را به فرمت وکتور تبدیل کنید.

در ادامه مطلب بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

همانطور که گفتیم این محصول به همراه یک اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS مناسب آیپد و آیفون عرضه می شود. در چهار گوشه صفحات دفترچه هوشمند Moleskine نقاطی قرار دارند که به ترجمه محتوای موجود در صفحه به فرمت وکتور کمک می کنند. این اقدام بدون تغییر در طراحی انجام می پذیرد و نتیجه نهایی به دو فرمت jpg. یا svg. مناسب Photoshop و Illustrator تبدیل خواهند شد.

البته امروزه محصولات تمام دیجیتالی مثل گلکسی نوت ۴ تولید شده که از قلم مخصوص خود بهره می برند و یا حتی لوازم جانبی ساخته شده توسط Wacom به خوبی با آیفون و آیپد سازگار هستند. اما کتابچه Moleskine همانطور که گفتیم به صورت کاملا سنتی و در عین حال مدرن عمل می کند که به جرات می توان گفت تمام طراحان گرافیکی با آن احساس رضایت خواهند داشت.

دفترچه هوشمند Moleskine نیازی به باتری یا ارتباط اینترنتی ندارد و با قیمت تنها ۳۳ دلار به فروش می رسد. پیشنهاد می کنیم ویدیوی معرفی این محصول را از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Moleskine-Smart-Notebook.mp4"]

TC
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۴ آذر ۱۳۹۳

    اینجا بیاد 500 میفروشن ولی من یه دونه از اینااااا میخوام

  • مندی
    مندی | ۴ آذر ۱۳۹۳

    خوبید الان!؟ یعنی الان ابن واقعا یک فیلان خیلی بیسار بود؟ چهار تا خال گذاشته دور هر صفحه سی و سه دولار؟ بعد تازه از wacom هم فیلان تره؟ یعنی شما فردا تو بازار ببینی صد چوق میدی بالاش؟

  • وحید
    وحید | ۴ آذر ۱۳۹۳

    یکی منو روشن کنه این دقیقا کجاش هوشمنده ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی