ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ فروش Galaxy A5 را در چین آغاز کرد

اوایل این ماه، سامسونگ گلکسی ای ۵ را در لیست وب سایت چینی خود قرار داده بود که به عنوان اولین اشاره رسمی به این تلفن هوشمند در درگاه های اینترنتی خود به شمار می ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۶

اوایل این ماه، سامسونگ گلکسی ای ۵ را در لیست وب سایت چینی خود قرار داده بود که به عنوان اولین اشاره رسمی به این تلفن هوشمند در درگاه های اینترنتی خود به شمار می رسد.

حال پس از گذشت کمتر از یک ماه، کره ای ها فروش گلکسی ای ۵ را در چین با قیمت ۲۵۹۹ یوان چین (در حدود ۴۲۰ دلار) آغاز کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ اواخر ماه اکتبر یکی از باریک ترین تلفن های هوشمندش را با نام Galaxy A5 معرفی کرد که بدنه یک پارچه فلزی و ابعاد ۱۳۹٫۳ در ۶۹٫۷ و ضخامت ۶.۷ میلیمتری دارد. لازم به ذکر است که وزن این محصول ۱۲۳ گرم است و یک تلفن هوشمند میان رده با اندروید کیت کت محسوب می شود.

cn_SM-A5000ZWACHC_004_white_white_10040021044309

گلکسی ای ۵ از نمایشگر ۵ اینچ با پنل Super AMOLED و رزولوشن ۷۲۰ پی بهره می برد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به مواردی همچون: پشتیبانی ارتباطات LTE، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی جلو و عقب، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای داخلی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه جانب و پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۴۱۰ با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز اشاره کرد. نسخه چینی این محصول امکان پشتیبانی از ۲ سیم کارت همزمان فعال را هم دارد.

گلکسی ای ۵ و برادر کوچک ترش، یعنی گلکسی ای ۳ به احتمال بسیار زیاد به زودی در دیگر بازارها هم عرضه می شوند. البته هنوز بازارهای مذکور مشخص نشده و باید دید در آینده سامسونگ چه سیاستی برای این محصولات جدید خود تدارک دیده است.

شما در رابطه با گلکسی ای ۵ با قیمت ۴۲۰ دلار چه تصوری می کنید؟ آیا این محصول شانسی برای موفقیت در بازارهای جهانی خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • bahram
    bahram | ۴ آذر ۱۳۹۳

    به نظرم شانسی واسه موفقیت نداره.قیمتش واسه میان رده بالاست!

  • ABBAS
    ABBAS | ۴ آذر ۱۳۹۳

    طراحیش خود اس 3

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی