ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی تولید تلفن های هوشمندش را کاهش می دهد

به نظر می رسد سامسونگ تنها شرکت مشهوری نیست که قصد دارد تولیدات کارخانه های ساخت تلفن هوشمندش را کاهش دهد. این به معنی کاهش کمّی تولیدات سونی در حوزه تلفن هوشمند طی سال های ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد سامسونگ تنها شرکت مشهوری نیست که قصد دارد تولیدات کارخانه های ساخت تلفن هوشمندش را کاهش دهد. این به معنی کاهش کمّی تولیدات سونی در حوزه تلفن هوشمند طی سال های آتی است.. سونی گفته که البته در ازای این حرکت، تصمیمات متقابلی جهت حضور فعال در بازار انجام خواهد داد.

دلیل اصلی این حرکت اما افزایش سود این شرکت است. با وجود پیش بینی ها این غول ژاپنی بیش از ۲٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ ضرر داد.

سونی البته قصد دارد با تغییر کاربری، کارخانه های مذکور را به تولید سنسورهای دوربین مخصوص برای تلفن های هوشمند اختصاص دهد. این شرکت یکی از تامین کنندگان بزرگ سنسورهای مخصوص دوربین تلفن های هوشمند برای بسیاری از شرکت های تولید کننده اسمارت فون است.

مدیر جدید بخش موبایل سونی در این باره می گوید: «ما به دنبال کاهش میزان عرضه یا کاهش سهم مان از بازار موبایل نیستیم، هدف تنها سود بهتر است.»

اما در نتیجه این تصمیم انتظار می رود میزان فروش تلفن های هوشمند سونی در سه سال آینده حدود ۳۰ درصد کاهش نشان دهد هر چند که با این تغییر جبهه، تخمین زده می شود که سونی سودی ۱۲٫۶ میلیارد دلاری را در این بازه به دست آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • borna_talebi
    borna_talebi | ۴ آذر ۱۳۹۳

    سونی اول باید دست از این چرخه 6ماهه بر داره. بعد رابط کاربری رو حداقل از نظر گرافیکی تغییر بده. از 2011 داره از همین آیکون ها استفاده میکنه. قیمت میان رده هاش هم نسبت به امکاناتش به صرفه نیست. حاشیه های کنار صفحه هم توی میان رده ها بالاست.
    امیدوارم این مشکلات رو رفع کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی