ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تلفن هوشمند هواوی و تبلت ایسوس

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن هوشمند Huawei Ascend G525 Dual و تبلت MeMo Pad 7 محصول ایسوس. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Huawei Ascend G525 Dual

huawei-1283-984371-1-zoom

تلفن هوشمند دو سیم کارته Ascend G525 دارای یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است. این محصول از پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم، پردازشگر گرافیکی آدرینو ۲۰۳ و ۴ گیگابایت فضای داخلی بهره می برد که تا ۳۲ گیگابایت دیگر می توان به آن از طریق کارت حافظه جانبی افزود. دوربین این محصول ۵ مگاپیکسل است و باتری آن نیز ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قیمت محصول: ۴۸۰٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۴۳۰٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Bamilo.com

۲- ASUS MeMO Pad 7 ME170C 8GB

Tablet-ASUS-MeMO-Pad-7-ME170C-8GB386d73

تبلت MeMo Pad ایسوس ۷ اینچ نمایشگر دارد که رزولوشن آن معادل ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است. پردازنده آن از نوع Intel Atom Z2520 است که دو هسته ۱.۲ گیگاهرتزی در آن قرار دارد. پردازشگر این تبلت PowerVR SGX544MP بوده و مقدار رم آن یک گیگابایت است. این محصول از ۸ گیگابایت فضای داخلی برخوردار است که می توان به وسیله کارت حافظه جانبی ۶۴ گیگابایت دیگر هم به آن افزود. تبلت میمو پد ایسوس از یک دوربین ۲ و وب کم ۰.۳ مگاپیکسلی برخوردار است.

قیمت محصول: ۳۵۵٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۳۳۲٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • erfan_p.
    erfan_p. | ۴ آذر ۱۳۹۳

    ممو پد تبلت خوش ساخت و خوبیه، ولی صفحه نمایشش ناامید کنندس! بعد از آپدیت کیت کت هم خیلی لگ داره متاسفانه

  • سجاد
    سجاد | ۴ آذر ۱۳۹۳

    هوواوی اصلا کیفیت نداره

    • ali.n
      ali.n | ۴ آذر ۱۳۹۳

      اینو بر اساس تجربه شخصی گفتید یا مشاهده معایب به کرات و زیاد؟
      من مدتی فروشنده موبایل بودم، اکثر مدل های میانرده هواوی رو با کیفیت تر از میانرده های کمپانی های مطرح دیدم،، البته کمپانی های مطرح پرچمداراش و گوشی های قیمت بالای 800 اکثراً خوبی دارند، اما در رده ارزان قیمت به نظرم هواوی کیفیت و امکانات بهتری روی اغلب مدلاش گذاشته

  • امیدک
    امیدک | ۴ آذر ۱۳۹۳

    Acer b1 713 hd ازین تبلت بهتره
    قیمتشم همون حدوداس
    میتونید برید ببینید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی