ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقابت تا بی نهایت؛ بالاترین امتیاز شما چیست؟

این روزها تقریبا هیچ موبایلی را پیدا نمی کنید که از وجود بازی های ویدئویی محروم مانده باشد؛ بازی هایی در ژانرهای مختلف که تقریبا بهترین وسیله ممکن برای تبدیل اوقات کسالت آور بیکاری به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۵

این روزها تقریبا هیچ موبایلی را پیدا نمی کنید که از وجود بازی های ویدئویی محروم مانده باشد؛ بازی هایی در ژانرهای مختلف که تقریبا بهترین وسیله ممکن برای تبدیل اوقات کسالت آور بیکاری به دقایقی مملو از شادی، سرگرمی و هیجان اند.

احتمالا شما هم با این گفته موافقید که اعتیادآورترین و سرگرم کننده ترین بازی ها، آن دسته از بازی هایی هستند که با ایجاد فضایی رقابتی شما را به کسب بالاترین امتیاز ممکن دعوت می کنند.

آیتونز به تازگی فهرستی از برترین بازی هایی را منتشر کرده که هدف از گیم پلی شان، رقابت آنلاین با بازیبازان سراسر دنیا و کسب بالاترین امتیاز در جدول رده بندی جهانی است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید تا به معرفی کوتاهی از بازی های برگزیده این لیست بپردازیم.

 Super Hexagon

screen520x924

این بازی اکشن مینیمال با گیم پلی درگیر کننده و موسیقی تأثیرگذارش، در مدت زمان اندکی به محبوبیت رسید و با استقبال خوبی از منتقدین وبسایت های IGN و Destructoid مواجه شد. در این بازی 2.99 دلاری، شما کنترل مثلث کوچکی را در دست دارید که در هزارتویی سرگیجه آور از چند ضلعی ها گرفتار شده. کار شما در سوپر هگزاگون جاخالی دادن از موانع درون هزارتو و کسب بالاترین امتیاز ممکن در رده بندی جهانی است.

Super Hexagon

Super Hexagon

سازنده: Terry Cavanagh قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 22 / 26 مگابایت زبان:

IMPOSSIBLE ROAD

screen520x924 (1)

با داشتن سبک گرافیکی منحصر به فرد و طراحی مراحل چشم نواز، IMPOSSIBLE ROAD دل هر گیمری را افسون می کند. در این بازی باید نهایت تلاشتان را به کار برده تا نگذارید توپ سفید، از ریل های پر پیچ و خم خطرناک پیش رویش خارج شود. IR رایگان نیست، اما پرداخت هزینه 1.99 دلاری برای تجربه آن به هیچ وجه شما را پشیمان نخواهد کرد.

IMPOSSIBLE ROAD

IMPOSSIBLE ROAD

سازنده: Kevin Ng قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 29.9 مگابایت زبان:

 Duet Game

screen568x568 (1)

یک جفت توپ به رنگهای قرمز و آبی، با سرعتی ثابت در یک دایره در حال چرخش اند؛ در بازی Duet باید سعی کنید تا نهایت تمرکزتان را روی آنها گذاشته و طوری از موانع جاخالی دهید که با توپ های رنگی برخوردی نداشته باشند. Duet از نود مرحله فوق العاده دشوار تشکیل شده و پیشروی در آن به هیچ وجه کار یک گیمر آماتور نیست.

Duet

Duet

سازنده: Kumobius قیمت: رایگان (نسخه ویندوزفون 0.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 52.9 / 49.8 / 2 مگابایت زبان:

 Timberman

screen568x568 (3)

Timberman از آن دسته بازی هایی است که قطعا به مذاق دوستداران طبیعت خوش نمی آید! در این بازی باید با نهایت سرعت ممکن، درخت ها را قطع کنید و مواظب باشید که شاخه های قطع شده بر سر و رویتان نریزند. هر چه درخت بیشتری قطع کنید، به مراحل بالاتر و درختان قطورتر خواهید رسید. از نکات مثبت این بازی، پشتیبانی اش از کنترلرهای خارجی به کمک اتصال با کابل otg است.

Timberman

Timberman

سازنده: Pawel Jedrysiak قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 26.1 / 10.7 / 6 مگابایت زبان:

 Threes!

screen568x568 (4)

برنده جایزه بهترین طراحی سال 2014 توسط اپل، یکی از برترین بازی های بی پایان برای علاقمندان به بازی های فکری است. در Threes! باید سعی کنید تا با ترکیب اعداد درون صفحه، آنها را به عدد سه یا مضرب هایش رسانده و برای اعداد بعدی جای خالی باز کنید. Threes! همچنین از جمله بازی هایی است که به لیست بازی های RED آیتونز به مناسبت روز جهانی ایدز پیوسته است.

!Threes

!Threes

سازنده: Sirvo LLC قیمت: 2.99 دلار (نسخه ویندوزفون رایگان) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 51.8 / 43 / 5 مگابایت زبان:

 Swing Copters

screen568x568 (6)

قطعا پرواز رو به بالا، در حالی که یک پره به سرتان چسبیده کار آسانی نیست. در Swing Copters باید به موجود کوچک بازی کمک کنید تا با پرواز از میان موانع متحرک و مرگبار، به بالاترین ارتفاع ممکن برسد. این بازی به صورت رایگان منتشر شده و گرافیک پیکسلی و گیم پلی جذابش می تواند حال شما را سرجایش بیاورد.

Swing Copters

Swing Copters

سازنده: Dong Nguyen قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 8 / 3.4 / 1 مگابایت زبان:

 Slayin

screen568x568 (8)

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش بازی Buff Knight را به عنوان یکی از رانرهای بی پایان نقش آفرینی در دیجیاتو معرفی کردیم. Slayin به عنوان اولین بازی ساخته شده در سبک رانر نقش آفرینی، گیم پلی ای مشابه باف نایت داشته و از بسیاری جهات نسبت به آن کامل تر و جذاب تر است. ضمن این که قیمت پایین تر آن نسبت به باف نایت، یکی از عوامل محبوبیت بیشتر آن در بین گیمرها محسوب می شود.

Slayin

Slayin

سازنده: FDG Entertainment قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 19.1 مگابایت زبان:

 Flyro

screen568x568 (9)

فلایرو شما را با ماجراهای پرنده بی اعصابی همراه کرده که از زمین و زمان بر او آتش می بارد. در این رانر بی پایان باید تا می توانید، از مقابل موانع، بمب ها و ضربه های دستکش های بوکس جاخالی دهید، سکه ها را جمع کرده و بالاترین امتیاز ممکن را ثبت کنید. جالب است بدانید که در فلایرو گزینه ای برای انتخاب درجه سختی وجود نداشته و خود بازی بسته به مهارت شما، به کمک تکنولوژی Moustermind درجه سختی مراحل را برایتان بالا و پایین خواهد برد.

Flyro

Flyro

سازنده: Brute Farce قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 37.7 مگابایت زبان:

 Rules!

screen322x572 (1)

در کنار Threes، اپلیکیشن Rules هم یکی از بهترین بازی های فکری این لیست به شمار می رود. گیم پلی در رولز بدین صورت است که در ابتدا صفحه ای شامل تعدادی جانور با رنگ های مختلف برایتان به نمایش در می آید. حالا در هر مرحله، قانون خاصی برای حذف آنها (مثلا حذف بر اساس شماره) در نظر گرفته می شود. به همین ترتیب با پیشروی در مراحل، قوانین جدیدی به قوانین قبلی اضافه شده و کارتان در مراحل بالا بسیار دشوار و طاقت فرسا خواهد شد. این بازی هم رایگان نیست و برای تجربه اش مستلزم پرداخت هزینه 1.99 دلاری هستید.

!Rules

!Rules

سازنده: TheCodingMonkeys قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.8 مگابایت زبان:

 Zombie Highway 2

screen640x640

قسمت دوم بازی "بزرگراه زامبی" نیز همانند نسخه اول آن خوش ساخت و اعتیادآور است. در این بازی باید ضمن له کردن مردگان متحرک در جاده و تیراندازی به زامبی های بدترکیبی که به ماشینتان آویزان شده اند، موانع را پشت سر بگذارید و بیشترین مسافت ممکن را بدون منفجر شدن در جاده طی کنید. بهترین نکته در مورد ZH2، رایگان بودن آن است.

Zombie Highway 2

Zombie Highway 2

سازنده: .Auxbrain, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 86.2 مگابایت زبان:

 Helix

screen520x924 (2)

هلیکس از لحاظ گیم پلی شاید متفاوت ترین بازی این لیست باشد. در این آرکید کم نظیر، کنترل فضاپیمایی در دستان شماست که سفینه های دشمن احاطه اش کرده اند. تنها وسیله شما برای مبارزه با دشمنان، حبابی است که با دست خود در صفحه ایجاد کرده و دشمنان را در آن به دام می اندازید، بنابراین در این بازی خبری از تفنگ های مرگبار لیزری نیست. هلیکس دارای درجه سختی های متفاوتی بوده که هر چه آن را بالاتر ببرید، تعداد سفینه های دشمن به طرز دیوانه واری افزایش می یابند.

Helix

Helix

سازنده: Michael Brough قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 13.3 مگابایت زبان:

 Boson X

screen568x568 (11)

اگر از شیفتگان بازی تمپل ران باشید، قطعا از Boson X هم لذت خواهید برد. در این رانر بی پایان باید کاراکترتان را از هزارتوهای چند ضلعی به سلامت بگذرانید و بالاترین مسافت ممکن را به اسم خود ثبت کنید. بنابر گفته سازنده، فلاش های نوری پیاپی در برخی صحنه های بازی ممکن است در عده ای موجب واکنش های عصبی شود، بنابراین بهتر است در بازی کردن آن جانب احتیاط را رعایت کنید.

Boson X

Boson X

سازنده: Ian MacLarty قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 11 / 9.5 مگابایت زبان:

 Hyper Square

icon175x175 (8)

همه چیز در هایپر اسکوئر وابسته در تمرکز و سرعت عمل شماست. در این بازی فکری، باید برای زنده ماندن کلیه مربع های موجود در صفحه را از طریق کشیدن، چرخاندن و کوچک و بزرگ کردن در سر جای اصلی شان بنشانید. هشت دنیای مختلف و بیش از 100 مرحله جذاب در هایپر اسکوئر در انتظار شما نشسته اند تا بتوانید سرعت عمل و دقتتان را با دوستانتان مقایسه کنید.

Hyper Square

Hyper Square

سازنده: TEAM SIGNAL, LLC قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 55.7 مگابایت زبان:

 dEXTRIS

screen568x568 (15)

گیم پلی در دکستریکس، به جلوگیری از برخورد به میخ های روی دیوار یا مرکز صفحه خلاصه می شود. در این آرکید بی پایان، باید مربع مرکز صفحه را به هر طریقی که شده از برخورد به موانع محفوظ نگه داشته و به بالاترین مراحل صعود کنید. برای جلوگیری از برخورد، قادرید مربع را روی دیواره ها سُر بدهید، آن را در مرکز صفحه معلق نگه داشته یا در مواقع بحرانی آن را به دو تکه تقسیم کنید.

dEXTRIS

dEXTRIS

سازنده: Chaotic Box قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 9 مگابایت زبان:

 Fist of Fury

screen568x568 (17)

مُشت خشم از آن دسته بازی هایی است که اگر نیم ساعت بدون وقفه به آن مشغول باشید، قطعا به تنگی نفس دچار خواهید شد! در این بازی اکشن، دشمنان از چهار جهت با ریتم های مختلف به سمت مرکز صفحه که شما در آن قرار دارید سرازیر می شوند. حالا شما باید با کنترل قهرمان بازی، با مشت و لگد و تبر تا لحظه مرگ در برابرشان مقاومت کرده و تا می توانید آنها را بکشید. 21 قهرمان با قابلیت های مختلف در First of Fury قابل انتخابند و جالب است بدانید که قادرید ویدئوی مبارزاتتان در بازی را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Fist of Fury

Fist of Fury

سازنده: Happymagenta قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 21.8 مگابایت زبان:

 Don’t Touch the Spikes

screen568x568 (19)

از نام بازی پیداست که با چه چیزی سر و کار دارید؛ تا می توانید پرنده را پرواز دهید، الماس جمع کنید و به میخ های صفحه برخورد نداشته باشید. به غیر از رایگان بودن، مود دو نفره این بازی موجب محبوبیت بی نظیرش در میان گیمرها شده. در مود دونفره قادرید همراه با دوست خود در یک صفحه به بازی پرداخته و رقابت نفس گیر و هیجان انگیزتری را تجربه کنید.

Don't Touch the Spikes

Don't Touch the Spikes

سازنده: Ketchapp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 7.2 / 13 / 3 مگابایت زبان:

 Jupiter Jump

screen520x924 (3)

تا بدینجا انواع بازی رانر را در این لیست مشاهده کردیم، اما فقط جای خالی رانرهای پریدنی احساس می شد. در جوپیتر جامپ، کنترل پرش های فضانورد رو به جلوست تا با مین ها و سیاه چاله های در مسیر برخوردی نداشته باشد. این بازی نیز از جمله بازی های رایگان و خوش ساخت این لیست محسوب می گردد.

Jupiter Jump

Jupiter Jump

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 13.8 / 24 مگابایت زبان:

 Mikey Boots

screen520x924

Jetpack Joyride در زمان خود بازی تأثیرگذاری بود و هنوز هم نشانه های تأثیر آن بر بازی های جدید مشاهده می شود. در Mikey Boots، این بار شما به جای کنترل پسرکی جت پک پوش، باید کاراکترهایی را کنترل کنید که کفششان قابلیت پرواز را دارد. این بازی انحصارا برای iOS تولید شده و برای تجربه اش باید هزینه 1.99 دلاری آن را پرداخت کنید.

Mikey Boots

Mikey Boots

سازنده: BeaverTap Games, LLC قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 48.3 مگابایت زبان:

 FOTONICA

screen568x568 (1)

سبک گرافیکی منحصر به فرد شاید تنها عاملی باشد که شما را به سمت FOTONICA جذب خواهد کرد. در این رانر با سبک گرافیکی وکتور، هفت مرحله مملو از موانع سخت و آسان پیش روی شماست تا بیشترین امتیاز ممکن را در آن کسب کنید. ضمنا اگر آن را در صفحه نمایش های بزرگ بازی کنید، قادرید با دوستتان به صورت همزمان به رقابت در یک صفحه بپردازید و از گیم پلی سریع و اعتیادآور فتونیکا لذت ببرید.

FOTONICA

FOTONICA

سازنده: .Santa Ragione s.r.l قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 81.5 مگابایت زبان:

 Shoot the Moon

screen568x568 (2)

ایده خلاقانه این بازی قطعا گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. ماجرا از این قرار است که ماه در آسمان شروع به آوازخوانی کرده و با صدای ناهنجارش، امان همه را بریده. هدف شما در این بازی، شلیک راکت به سمت ماه است تا زمانی که کاملا ساکت شود. البته ماه این بازی آنچنان بی دست و پا نیست و او هم در مقابل پرتاب راکت های شما از خود مقاومت نشان خواهد داد.

Shoot the Moon

Shoot the Moon

سازنده: Shaun Coleman قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 13.2 مگابایت زبان:

 Sonic Dash

screen568x568 (4)

جوجه تیغی آبی رنگ سگا، بیش از دو دهه است که میلیون ها گیمر را به وجد آورده و هنوز هم به وجد می آورد. در سونیک دش، کنترل سونیک را بر خلاف عناوین کلاسیک از نمای سوم شخص و به صورت سه بعدی در اختیار دارید، منتهی کاری که در بازی می کنید هیچ تفاوتی با سونیک های قدیمی ندارد؛ در این بازی هم باید حلقه ها را جمع کنید، دشمنان را از بین برده تا با نهایت سرعت به مراحل بعدی برسید.

Sonic Dash

Sonic Dash

سازنده: SEGA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63.8 / 44.8 مگابایت زبان:

.NOON.

screen322x572 (1)

از همین ابتدا بگوییم که اگر اعصاب درست و حسابی ندارید، به هیچ وجه به سراغ این بازی نروید. هدف شما در این بازی، متوقف کردن ساعت های موجود در صفحه به محض رسیدن عقربه شان به عدد 12 است. در اوایل بازی فقط یک ساعت در اختیار دارید، اما هر چه که جلوتر می روید ساعت های موجود در صفحه بیشتر شده که اتفاقا سرعت حرکت عقربه هایشان هم با هم متفاوت است. بنابراین حواستان جمع باشد تا در لحظه مناسب رویشان اشاره کنید، و گرنه چاره جز شروع مجدد بازی نخواهید داشت.

.NOON.

.NOON.

سازنده: Fallen Tree Games Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • ABBAS
    ABBAS | ۵ آذر ۱۳۹۳

    بازی های خوبین

  • Mohammad
    Mohammad | ۴ آذر ۱۳۹۳

    خداییش یه نگاه به حجم بازی ها برای آی.او.اس و وینفون بکنید مثلا !Threes برای آی.او.اس ۵۱.۸ ولی برای وینفون ۵!!!!! آخه چرا ؟؟؟!!!!!! :)
    بعد یه چیز جالب برای ای.او.اس باس ببینی کدومو دوست داری نصب کنی واسه وینفون باید ببینی چیزی هست یا نه؟!
    سینه چاکان وینفون کجایید؟؟؟ :))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی