ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Linshof i8 پرچمدار ۳۸۰ دلاری آلمان ها با پردازنده ۸ هسته ای و ۸۰ گیگابایت حافظه داخلی

آلمان ها نیز به بازار تلفن های هوشمند علاقمند شده اند. این نمونه تلفن هوشمندی به نام Linshof i8 است که با طراحی ای غیراقتباسی و خاص و البته خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

آلمان ها نیز به بازار تلفن های هوشمند علاقمند شده اند. این نمونه تلفن هوشمندی به نام Linshof i8 است که با طراحی ای غیراقتباسی و خاص و البته خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری اختصاصی، ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

صفحه نمایش این مدل ۵ اینچی و با کیفیت 1080p است که از تکنولوژی Super AMOLED و IPS بهره می برد. سازنده آن ظاهرا مدل هایی با هر دو صفحه نمایشگر ساخته است که احتمالا هر یک برای بازارهای متفاتی تولید خواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

Linshof-i8-1

به هر حال جدای از صفحه نمایش، Linshof i8 از ۸۰ گیگابایت فضای داخلی بهره می برد که این عدد هم مانند طراحی این تلفن هوشمند برای حافظه یک ابزار در این رده نامعمول است. دلیل آن استفاده از یک حافظه ۶۴ گیگابایتی و یک ماژول ۱۶ بایتی مجزا در آن است که هر دو توسط SanDisk تامین شده اند. این تلفن هوشمند از یک پردازنده هشت هسته ای ۳۲ بیتی ۱٫۲ گیگاهرتزی بهره می برد و همچنین دارای ۳ گیگابایت رم پر سرعت است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با f/1.8 و امکان عکسبرداری در نور کم از دیگر خصوصیات سخت افزاری آن است. این دوربین از سنسورCMOS سونی نیرو می گیرد. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن تعبیه شده که برای سلفی دوستان گزینه خوبی به حساب می آید.

این مدل قرار است با اندروید ۵ به بازار عرضه شود. البته رابط کاربری آن توسط سازنده اندکی دستخوش تغییر خواهد شد. ظاهرا رابط کاربری مذکور چیزی بین ویندوزفون و رابط تاچ ویز سامسونگ است و از کاشی ها، فونت ها و رنگ های آشنا به چشم کاربران در آن استفاده خواهد شد.

Linshof-i8

یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این مدل را تامین می کند. جی پی اس، بلوتوث نسخه ۴، قطب نمای دیجیتال، ژیروسکوپ، پشتیبانی از HDMI نسخه ۱٫۴، پشتیبانی از پورت NFC و سازگاری با LTE نیز از دیگر خصوصیات این مدل هستند.

ظاهرا قرار است اولین سری از این مدل در سه ماهه اول ۲۰۱۵ با قیمت ۳۸۰ دلاری عرضه شود که قیمتی بسیار مطلوب به حساب می آید. به علاوه Linshof عرضه یک تبلت ۱۰ اینچی را نیز در برنامه های خود دارد که از صفحه نمایشی با رزلوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ و یک باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در ساخت آن استفاده خواهد شد.

Linshof-i8-3 1-2-0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    اگه بیاد نفر اول میخرمش واقعا زیبا و شیکل بودش دمش گرم با حافظه ی عالی و مناسب

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۴ آذر ۱۳۹۳

    شبیه ویندوز . مک و لینوکسه ولی اندروید ................................................

  • Apple_Samsung
    Apple_Samsung | ۶ آذر ۱۳۹۳

    رو کاغذ مشخصات عالیه
    ولی در عمل احتمالا متفاوت خواهد بود چون اولین تجربش هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی