ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی - Mi Store
تکنولوژی

شیائومی فروشگاه اپلیکیشن هایش را بین المللی می کند

استور اپلیکیشن هایی که شیائومی در چین راه اندازی کرده در طول ماه های اخیر توانسته به موفقیتی بسیار چشم گیر دست یابد و از همین رو این کمپانی تصمیم گرفته تا فروشگاه آنلاینی مشابه ولی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۸

استور اپلیکیشن هایی که شیائومی در چین راه اندازی کرده در طول ماه های اخیر توانسته به موفقیتی بسیار چشم گیر دست یابد و از همین رو این کمپانی تصمیم گرفته تا فروشگاه آنلاینی مشابه ولی اینبار بین المللی را ایجاد نماید که به توسعه دهندگان در هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور اجازه می دهد محصولات نرم افزاری خود را به سایر کاربران دنیا عرضه نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن استور شیائومی که در حال حاضر تنها به کاربران چینی خدمات می دهد همکنون در هر روز به طور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپ از آن صورت می پذیرد و آمارها نشان می دهد که در استور یاد شده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن به صورت ویژه برای تبلت Mi Pad این کمپانی توسعه داده شده اند.

اخیراً برند چینی مورد بحث برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از فروشگاه پیش تر اشاره شده صورت گرفت جشن ویژه ای را بر پا نمود. گفته می شود از زمان راه اندازی این فروشگاه در ماه اکتبر سال جاری توسعه دهندگان فعال در آن توانسته اند درآمدی ۶۰ میلیارد دلاری را به دست آورند و از همین رو انتظار می رود با بدل شدن استور شیائومی به یک فروشگاه آنلاین بین المللی برنامه نویسان بسیار بیشتری نیز تمایل به فعالیت در آن پیدا نمایند و تعداد اپلیکیشن ها باز هم دچار جهش قابل توجه تری گردد.

البته نباید فراموش کرد یکی از دلایل موفقیت های فروشگاه های آنلاین اپلیکیشن مستقل در چین بر می گردد به تصمیم گوگل در زمینه ی عدم خدمات دهی پلی استور به کاربران این کشور، از سوی دیگر گستردگی بازار مورد بحث، تعدد کاربران آن و البته رشد سریعش این احتمال را همواره مطرح می کند که کمپانی ساکن در مانتین ویو مدت طولانی حاضر نخواهد بود از آن چشم بپوشاند و احتمالاً در آینده ای نزدیک خدماتش در زمینه فروش اپلیکیشن ها را مجدداً به کاربران چینی ارائه خواهد کرد.

با همه ی این تفاسیر شیائومی مصمم است تا علاوه بر تصاحب بازار چین، پلی استور را در سایر نقاط جهان نیز به چالش بکشد و باید دید تا چه حد می تواند در این راستا موفق باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    بزودی همه رو جا میزاره

  • 1person
    1person | ۵ آذر ۱۳۹۳

    بهترین استراتژی رو داره پیاده میکنه
    استراژی سامسونگ+استراتژی اپل=استراتژی شیائومی

  • ABBAS
    ABBAS | ۵ آذر ۱۳۹۳

    گوشیایه ارزون قیمتو خوبی میزنه فقط تو ایران قیمتش گرونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی