ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکنر قابل حمل Doxie، شما را از نگهداری کاغذ های بی مصرف بی نیاز می کند

بسیاری از افراد، رسید ها و کاغذ هایی را که نمی خواهند دور بیاندازند در یکی از کشو های واقع در آشپزخانه نگه داری می کنند؛ اما احتمالا در آینده هیچ نیازی به آن ها ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

بسیاری از افراد، رسید ها و کاغذ هایی را که نمی خواهند دور بیاندازند در یکی از کشو های واقع در آشپزخانه نگه داری می کنند؛ اما احتمالا در آینده هیچ نیازی به آن ها نخواهند داشت. به تازگی، تعدادی اسکنر قابل حمل با هدف بی نیاز کردن کاربران از کاغذ های بیهوده و ذخیره کردن نسخه الکترونیکی آن ها معرفی شده اند. این نوع اسکنر کاربردی،‌ در دو مدل Doxie Go Plus و Doxie Go Wi-Fi عرضه می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هر دو مدل یاد شده، از باتری هایی با قابلیت شارژ دوباره جهت استفاده راحت برخوردار هستند. تفاوت این دو این است که مدل Wi-Fi می تواند اطلاعات ثبت شده را با استفاده از اپلیکیشنی مخصوص، به مک، پی سی، آیفون یا آیپد منتقل کند. اما مدل Plus، فایل های اسکن شده را در حافظه داخلی خود -که قابلیت ذخیره ۳۰۰ اسکن را دارد- نگه داری می کند.

doxie-2-600x399

اسکنر های مورد بحث، به خوبی از پس اسکن قبوض مختلف،‌ گزارش ها، نقاشی ها و مواردی از این دست بر می آیند. دستگاه های Doxie، قابلیت تنظیم بر روی دو حالت 300dpi و 600dpi را دارند. این اسکنر ها تمام کار برش هوشمند، تنظیم زوایا و کنتراست را به صورت کاملا خودکار انجام می دهند تا فایل اسکن شده، به بهترین شکل نمایش داده شود.

doxie-3-600x399

امکان اسکن نوشته ها و تصاویر سیاه و سفید، یا رنگی وجود دارد. موارد اسکن شده، به صورت خودکار به PDF هایی قابل جستجو تبدیل می شوند و امکان ارسال آن ها سرویس های کلود و اپلیکیشن های دیگر نیز وجود دارد. Doxie Go Plus هم اکنون با قیمتی معادل ۱۷۹ دلار به فروش می رسد، مدل Wi-Fi نیز قیمتی معادل ۲۲۹ دلار داشته و تا اواسط دسامبر برای خریداران ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ABBAS
    ABBAS | ۵ آذر ۱۳۹۳

    ایده جالبی بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی