ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه ال جی برای به چالش کشیدن سرفس پرو با یک محصول جدید

بر اساس اخبار منتشر شده از داخل شرکت ‍LG، به نظر می رسد که کره ای ها قصد تولید محصولی برای رقابت با سرفس پرو ۳ مایکروسافت را دارند. دستگاه جدید یک هیبریدی است که به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

بر اساس اخبار منتشر شده از داخل شرکت ‍LG، به نظر می رسد که کره ای ها قصد تولید محصولی برای رقابت با سرفس پرو ۳ مایکروسافت را دارند. دستگاه جدید یک هیبریدی است که به لطف کیبورد جدا شدنی خود می تواند نقش یک لپتاپ را ایفا کند و در حالت عادی نیز قابلیت های یک تبلت را در اختیار کاربر قرار می دهد.

ال جی در نظر دارد برای این محصول از نسل چهارم پردازنده های اینتل استفاده کند، و امیدوار است با ترکیب این تکنولوژی با حافظه های SSD، عمر باتری بالایی را برای دستگاه جدیدش به همراه آورد.

پیش از این و در سال ۲۰۱۳، ال جی یک هیبریدی مجهز به ویندوز ۸.۱ را به بازار روانه کرده بود. Tab-Book دستگاهی ۱۱.۶ اینچی بود که البته نتوانست موفقیت چندانی را در بازار به دست آورد. کیبورد این دستگاه جدا شدنی نبود و کاربر تنها می توانست در حالت تبلت، آن را به صورت کشویی در پشت نمایشگر قرار دهد.

ادامه تلاش های عجیب ال جی در این حوزه، با عرضه Tab-Book مجهز به اندروید ادامه یافت، اما آن دستگاه نیز به علت عدم دریافت آپدیت های نرم افزاری اندروید، با شکست مواجه شد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که تلاش بعدی ال جی در این حوزه چه نتایجی را در بر خواهد داشت. بر اساس شنیده ها، مدیران ال جی از میزان فروش تبلت های این شرکت رضایت چندانی ندارند و قصد دارند به هر ترتیبی شده در این بازار نیز سود بیشتری را به دست آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۶ آذر ۱۳۹۳

    ال جی داره میترکونه دمش گرم

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۶ آذر ۱۳۹۳

    تنها تبلتی که تا الان از ال جی قبول داشتم و هنوز هم یکی از بهترین انتخابها در بازه قیمتی خودشه، ال جی جی پد ۸ بود. امیدوارم این تبلت ویندوزی هم بتونه مقبولیت بالایی کسب کنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی