ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: بازی Crazy Belts با امکان پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار

سالانه حدود 25 میلیون کیف و چمدان در قسمت تحویل بار فرودگاه های سراسر جهان مفقود می شوند. اگر در مورد علت این اتفاق کنجکاوید، بد نیست سری به Crazy Belts زده و با همراهی چمدانی در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

سالانه حدود 25 میلیون کیف و چمدان در قسمت تحویل بار فرودگاه های سراسر جهان مفقود می شوند. اگر در مورد علت این اتفاق کنجکاوید، بد نیست سری به Crazy Belts زده و با همراهی چمدانی در قسمت تحویل بار به اسم لوئی، تا حد زیادی به پاسخ این پرسش خود برسید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

روند بازی در Crazy Belts اینگونه است که از بالای صفحه، دائما تعدادی چمدان، کیف و ساک دستی با رنگ های مختلف روی ریل های متحرک می افتند. در این بازی شما در نقش مسئول قسمت بار، باید با تعیین جهت ریل هدف را با موفقیت به لوله همرنگ خود رسانده تا مرحله را به پایان برسانید. در هر مرحله بین 1 تا 3 ستاره را می توانید کسب کنید و برای ورود به دنیای بعدی، ستاره هایتان هم باید به حد مشخصی رسیده باشد.

Crazy Belts 2

مراحل اولیه بازی بسیار ساده و کودکانه اند، اما با پیشروی در بازی هم سرعت ریل ها و چرخ دنده ها بیشتر شده، هم فاصله افتادن چمدان ها کوتاه تر می شود؛ بنابراین رد کردن مراحل به کاری دشوار و طاقت فرسا تبدیل خواهد شد. 5 دنیای مختلف، از چین و دیوار بزرگ مشهورش گرفته تا مادرید را در بازی از نظر خواهید گذراند و مراحل گوناگون و البته چالش برانگیزی را در آن تجربه خواهید کرد.

همچنین با توجه به قرارداد کافه بازار با استودیوی سازنده Crazy Belts، کاربران اندرویدی این بازی قادرند تا محتوای فروشی را مستقیما به صورت ریالی از درون بازی خریداری کنند. این محتوای پولی شامل حذف تبلیغات، خرید قدرت های جدید و امکانات شخصی سازی می شوند. اگر خواستار سرگرمی خوبی برای آخر هفته تان هستید، Crazy Belts با گیم پلی مفرحش یکی از بهترین انتخاب های شما در iOS و اندروید خواهد بود.

Crazy Belts

Crazy Belts

سازنده: Immanitas Entertainment GmbH قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 29.7 / 18.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۷ آذر ۱۳۹۳

    فقط همین مشکلو داشتم که به لطف بازار حل شد!
    خخخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی