ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت بند ریزر، 2 دسامبر به بازار می آید

فروش ریزر نابو (Razer Nabu)، اسمارت بند شرکت ریزر در تاریخ 2 دسامبر، یک سال کامل پس از معرفی اش، رسما در آمریکای شمالی آغاز می شود. این محصول که در CES سال گذشته توانست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

فروش ریزر نابو (Razer Nabu)، اسمارت بند شرکت ریزر در تاریخ 2 دسامبر، یک سال کامل پس از معرفی اش، رسما در آمریکای شمالی آغاز می شود.

این محصول که در CES سال گذشته توانست نظر هیئت داوران را به خود جلب کند با سیستم عامل های اندروید (4.3 به بالا) و iOS (ورژن 5 به بالا) سازگاری کامل دارد و حد واسط ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی خواهد بود.

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری پیرامون این اسمارت بند آورده ایم.

با طراحی براق و ساده ای که نابو دارد، می تواند به شما در مورد تماس ها، پیامک ها، ایمیل ها و دیگر اخطارها بگوید. اپلیکیشن Nabu Utility به کاربر اجازه می دهد، هر مدل نوتیفیکیشنی که مایل به دریافت آن روی اسمارت بند هستند را مشخص کنند.

ریزر همیشه روی ویژگی خواندن پیام ها به صورت مخفیانه روی این دستگاه تمرکز داشته. ساختار این دستگاه به گونه ای است که پیام های خصوصی در وجه پشتی دستبند که رو به بدن قرار می گیرد درج می شود.

Nabu قدرت باتری بالایی هم دارد و با هسته های لیتیوم-پلیمری اش، 5 الی 7 روز کار می کند. همچنین در کنار این موارد، شتاب سنجی روی دستگاه قرار گرفته که تعداد قدم ها و میزان خواب را اندازه گیری می نماید. قابلیت Band-to-Band این دستگاه اولین شبکه اجتماعی برای تکنولوژی های هوشمند را شکل می دهد.

با استفاده از بلوتوث 4.0 کم مصرف، نابو به دستگاه های اندرویدی و اپلی متصل می شود. همچنین، این اسمارت بند از اپلیکیشن Health در iOS 8 هم استفاده می کند.

Razer Nabu از سه شنبه پیش رو و با قیمت 99.99 دلار از فروشگاه رسمی شرکت به فروش می رسد. هنوز خبری از عرضه جهانی این محصول نیست اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد
    محمد | ۷ آذر ۱۳۹۳

    دقیقا از زمان معرفیش منتظرش هستم. بهترین چیزیه که میتونید بخرید. دیگه کم کم داشتم ناامید میشدم و می خواستم garmin vivosmart بگیرم. حالا یه چند وقت دیگه هم صبر میکنم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی