ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Pocket Drive محتوای آیفون و آیپد را از طریق وای فای مدیریت کنید

استودیوی SIS Software، با عرضه پاکت درایو کار تبادل داده ها را بین iOS و رایانه های رومیزی ساده تر از گذشته کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، آیفون یا آیپد شما در محیط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

استودیوی SIS Software، با عرضه پاکت درایو کار تبادل داده ها را بین iOS و رایانه های رومیزی ساده تر از گذشته کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، آیفون یا آیپد شما در محیط ویندوز و مک همانند یک هارد اکسترنال شناسایی شده و حالا به سادگی قادرید به مدیریت حافظه داخلی آن بپردازید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

پس از ورود به اپلیکیشن، کافیست وای فای را روشن کنید تا بدون نیاز به نصب اولیه یا اتصال به اینترنت، رایانه آیفون و آیپد را به عنوان یک هارد اکسترنال شناسایی کند. حالا با ورود به ویندوز اکسپلورر یا مک فایندر، به آسانی به محتویات درون گجت خود دسترسی خواهید داشت.

Pocket Drive 2

اگر زمانی هم به رایانه دسترسی نداشتید، از طریق اپلیکیشن پاکت درایو قادرید مثل یک فایل منیجر حافظه داخلی گجتتان را سر و سامان دهید. امکاناتی مثل دانلود منیجر داخلی و فشرده کننده فایل ها به همین منظور در پاکت درایو گنجانده شده اند.

دایره فرمت های پشتیبانی شده توسط پاکت درایو بسیار گسترده بوده و با آن قادرید فایل های آفیس، تصاویر با فرمت های مختلف، انواع موزیک، ویدئوهای MOV و MP4، فایل های پی دی اف و فایل های زیپ را باز کرده و به مشاهده و مدیریت آنها بپردازید.

پشتیبانی از AirPlay، یکی دیگر از قابلیت های خوب این اپلیکیشن محسوب شده که به شما امکان پخش ویدئوها را روی تلویزیون و نمایشگرهای خارجی را می دهد. نسخه رایگان Pocket Drive فضایی حدود 500 مگابایت برای مدیریت فایل ها در اختیارتان قرار داده، با این حال اگر خواستار فضای بیشتری برای این کار هستید باید نسبت به خرید نسخه پلاس آن با قیمت 4.99 دلار اقدام کنید.

Pocket Drive

Pocket Drive

سازنده: .SIS d.o.o قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 46.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۸ آذر ۱۳۹۳

    سلام این چطور کار میکنه منکه نتونستم وصل بشم به پی سی.کامپیوتر نیاز به برنامه ای نداره؟؟؟

  • حامد ش
    حامد ش | ۸ آذر ۱۳۹۳

    مرسی از معرفی این نرم افزار... عالی بود.

  • zoroastrian
    zoroastrian | ۸ آذر ۱۳۹۳

    ولی نوشته 4.99 دلار .!!!!!!!!!!!!!!

  • amir
    amir | ۷ آذر ۱۳۹۳

    اینکارو که ما 5 ساله داریم انجام میدیم ! از بهترین های این سری نرم افزار هم نرم افزار iFiles هست که 5 دلاره و filemaster که فری هست! مسلمن فری ها باگ دارند و دیر به دیر آپدیت میشن ولی iFiles واقعا شاهکاره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی