ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علی بابا با همکاری هایر در چین تلویزیون اینترنتی راه اندازی می کند

علی بابا روز چهارشنبه سرویس تلویزیون اینترنتی خود را در چین معرفی کرده است. این سرویس با همکاری شرکت Haier به عنوان تامین کننده تلویزیون های سازگار با شبکه مذکور ساخته و رهسپار بازار خواهند ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

علی بابا روز چهارشنبه سرویس تلویزیون اینترنتی خود را در چین معرفی کرده است. این سرویس با همکاری شرکت Haier به عنوان تامین کننده تلویزیون های سازگار با شبکه مذکور ساخته و رهسپار بازار خواهند شد. در کنار این شبکه امکان دسترسی به فروشگاه های آنلاین Taobao و Tmall و همچنین فیلم ها و بازی های ویدئویی نیز ارائه می شود.

تلویزیون های جدید تولیدی هایر با امکان دسترسی به شبکه علی بابا عرضه خواهند شد. سال گذشته علی بابا با همکاری یک تولید کننده تلویزیون دیگر در چین به نام Skyworth، اقدام به عرضه یک تلویزیون هوشمند کرد. اما ابزار مربوطه بخاطر محدودیت های خاصی که داشت با استقبال چندانی مواجه نشد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

صنعت تلویزیون های اینترنتی در چین با توجه به افزایش تعداد شرکت های علاقمند به این حوزه، در این کشور رو به رشد است. بایدو -غول جستجوی اینترنتی چین- نیز قصد دارد با همکاری شرکای خود اقدام به عرضه تلویزیون هایی با سیستم عامل اختصاصی بایدو کند. همچنین شیائومی نیز در حال ورود به بازار تلویزیون های هوشمند است.

به گفته علی بابا تلویزیون های اینترنتی اش در فاز اول تنها تعدادی از تامین کنندگان فروشگاه های Taobao و Tmall عرضه می شوند. در وهله اول حدود ۲۰۰ هزار آیتم قابل خرید در پلتفرم مربوطه قرار خواهد گرفت که بسیار کمتر از میلیون ها محصول موجود در وبسایت های Taobao و Tmall است که توسط کامپیوتر قابل مرور هستند. این کالاها از شرکت ها و تامین کنندگانی انتخاب می شوند که استانداردهای بالایی که مد نظر علی بابا است را در خود داشته باشند.

بر اساس سایت هایر نیز افرادی که تلویزیون های جدید این شرکت را خریداری کنند کوپن های هدیه ای دریافت می کنند که می تواند نقش پول نقد را برای دارندگان آنها بازی کند. به خریداران مدل های گرانقیمت تر، کوپن های بیشتری تحویل می شود. برای مثال برای خرید مدل ۵۵ اینچی که ۵۹۹۸ یوآن -معادل ۹۷۶ دلار آمریکا- قیمت دارد، برابر با ۲۴۱۰ یوآن کوپن تحویل مشتری می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۷ آذر ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود مخصی

  • bahram
    bahram | ۷ آذر ۱۳۹۳

    دیگه اینا به بازار چین با این عظمت راضی نیستن! میخوان کل دنیا رو بگیرن
    مرسی

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۷ آذر ۱۳۹۳

    علی بابا داره کمکم همه کاره میشه.

    • میطی
      میطی | ۷ آذر ۱۳۹۳

      دیجی کالا هم داره همین راه رو طی میکنه... از ناخونگیر گرفته تا لامبورگینی، همه چی داره میاره. اونوقت گوشیای جدید رو با چندماه تاخیر میاره، یا اصن نمیاره. یا میاره و زرتی تموم میشه.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۷ آذر ۱۳۹۳

    شرکت های مورد علاقه آقای صادقپور شیائومی و علی بابا ، عاشق این تنوع خبری هستم ممنون از همه
    اما من به اینده دوتا شرکت ایمان دارم یکیش شیائومی و دیگری علی بابا ، تلوزیون اینترنتی هم میتونه عالی باشه و معرف یک شرکت

مطالب پیشنهادی