ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل دانلود اطلاعات حساب های کاربری را آسان تر می کند

هیچ چیزی برای همیشه در محیط اینترنت در دسترس نیست. البته ممکن است بگویید: «ما شنیده ایم که هر چه بر روی اینترنت قرار گیرد دیگر خصوصی نیست»، و حرفتان هم صحیح است؛ اما در ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

هیچ چیزی برای همیشه در محیط اینترنت در دسترس نیست. البته ممکن است بگویید: «ما شنیده ایم که هر چه بر روی اینترنت قرار گیرد دیگر خصوصی نیست»، و حرفتان هم صحیح است؛ اما در واقع حداقل دسترسی به محتواهای شخصی برای خودمان همیشه پایدار نیست.

در همین راستا گوگل بر روی قابلیت هایی کار می کند که به کاربران اجازه دهد هر زمان که خواستند برای مثال به ایمیل های خود دسترسی داشته باشند. حتی در صورتی که سرویس مربوطه تعطیل شود. امکانی که اجازه می دهد به راحتی و تنها با یک کلیک تمامی داده های سرویس ایمیل و تقویم گوگل را دانلود و نگهداری کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از این کاربران می توانستند با کمک ابزارهای جانبی نسبت به دانلود اطلاعات خود از برخی سرویس های گوگل اقدام کنند. اما حالا کاربران جیمیل می توانند آرشیوی از کلیه ایمیل های خود را به صورت یک جا دانلود کنند. البته امکان دانلود برخی ایمیل ها و لیبل های خاص نیز وجود خواهد داشت. فایل دریافتی مربوطه با فرمت MBOX دریافت می شود که فرمتی برای ذخیره سازی و دسترسی ایمیل هاست. در واقع این فایل یک فایل متنی بسیار بزرگ است. کلاینت های ایمیل مختلفی مانند Entourage ،Eudora و Mozilla Thunderbird از این فرمت پشتیبانی می کنند.

Takeout1

برای دریافت خروجی اطلاعات، در حساب کاربری خود می توانید به این لینک مراجعه کرده یا در گوگل لاگین کنید و سپس بر روی تصویر پروفایل خود در بالا سمت چپ کلیک کرده و Account را کلیک کنید. سپس در صفحه تنظیمات حساب، بر روی Download your dara کلیک کرده و پس از آن Creat an archive را انتخاب کنید. بدین ترتیب امکان تنظیم اطلاعات دریافتی از سرویس (های) مورد نیاز و پکیج مربوطه وجود خواهد داشت.

طبق نوشته ای که در همین رابطه در بلاگ رسمی جیمیل آمده، امکان دریافت خروجی اطلاعات از تقویم گوگل از امروز برای همه در دسترس است و دریافت خروجی از جیمیل از ماه آینده در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Danial_Esfahani
    Danial_Esfahani | ۷ آذر ۱۳۹۳

    اگر smsbackup+ داشته باشید که از پیامک هاتون پشتیبان بگیره روی جیمیلتون، با این روش میتونید ازشون بکآپ کامل به صورت فایلی هم داشته باشید ( با تاریخ ، نام فرستنده، شماره، وضعیت ارسال و ... )

  • TROOL
    TROOL | ۷ آذر ۱۳۹۳

    خوب بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۷ آذر ۱۳۹۳

    اینجوری دیگه عالیه البته بیشتر برای افراد مهم خوبه که میخوان به ایمیل ها دسترسی داشته باشن نه من که روزی صدتا ایمیل تبلیغاتی برام میاد

  • bahram
    bahram | ۷ آذر ۱۳۹۳

    خوبه ولی من سرجمع 100 تا ایمیلم ندارم :D
    و خیلی هم لازم ندارم که همیشه در دسترسم باشه :D
    ولی بازم خوبه.مرسی

  • H A M E D
    H A M E D | ۷ آذر ۱۳۹۳

    گوگل خوبه...گوگل :)

مطالب پیشنهادی