ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زندگی خالق اپل، استیو جابز در یک نگاه

استیو جابز که بود؟ چگونه کارش را شروع کرد؟ داستان زندگی او، داستانی پر فراز و نشیب است. از همان روزهای اول می دانست که روی زمین بند نخواهد شد. او دایم بی قرار بود ...

میترا تهرانی
نوشته شده توسط میترا تهرانی | ۸ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

استیو جابز که بود؟ چگونه کارش را شروع کرد؟ داستان زندگی او، داستانی پر فراز و نشیب است. از همان روزهای اول می دانست که روی زمین بند نخواهد شد. او دایم بی قرار بود و دنبال چیزی می گشت که راضی اش کند. به دنبال زندگی که می خواست، هر چیزی را جستجو کرد، از معابد هندی گرفته تا مکتب ذن. هنگامی که شرکتش را تاسیس کرد نیز به دنبال راهی برای فروش محصولاتش در شوروی بود.

فکر او ماورای اطرافیانش کار می کرد. اینکه آیا هرگز به چیزی که در جستجویش بود رسید یا خیر، چیزی است که خودش می داند. اما همانطور که خودش می گفت: "گاهی ممکن است زندگی با آجر سرتان را بکوبد، اما ایمان خود را از دست ندهید."

اینفوگرافیکی که در ادامه آمده است نگاهی کوتاه و خلاصه دارد به وقایع زندگی او. قبلا هم اینفوگرافیک هایی از زندگی نامه انیشتین و مارک زاکر برگ تقدیم شما شد و این سومین سری از این مجموعه است.

برای مشاهده این اینفوگرافیک، با دیجیاتو همراه باشید.

How-Steve-Jobs-Started-apple-founder-infographic-digiato (1)_resize

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۹ آذر ۱۳۹۳

    عاشق این اینفوگرافیکیام :)

  • محمد مهدی غلامیان
    محمد مهدی غلامیان | ۹ آذر ۱۳۹۳

    از خانم میترا تهرانی تقاضا دارم اگه اینفوگرافیکی اینچنینی در رابطه با لینوس توروالدز هم وجود داره قرار بدن. زندگی جالبی داره!

    مطالعه کنید بد نیست:

    http://linuxstory.ir/

  • اپن کارت
    اپن کارت | ۹ آذر ۱۳۹۳

    درسته که اون آدم بزرگی بوده ولی این رو هم بگید که اگه ایشون نبودند هیچ مشکلی برای زندگی کردن مردم بوجود نمیامد در حالی که اگه یک شخصیتی به نام دنیس ریچی نبود(خالق برنامه نویسی) هیچکدام از این بزرگانی که الان مشهور هستند به این شهرت نمی رسیدند پس خواهشا از این مرد بزرگ نیز مطلب بگذارید
    ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی