ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تجربه ای جدید از قفل اپلیکیشن ها با Oops! AppLock

هر چقدر هم روی موبایلتان رمز و الگو برای بازگشایی بگذارید، امکان کنجکاوی سایر افراد در محتوای شخصی شما به قوت خود پابرجاست. مطمئنا همگی در اپلیکیشن هایی مثل وایبر و نمونه های مشابه، پیام هایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

هر چقدر هم روی موبایلتان رمز و الگو برای بازگشایی بگذارید، امکان کنجکاوی سایر افراد در محتوای شخصی شما به قوت خود پابرجاست. مطمئنا همگی در اپلیکیشن هایی مثل وایبر و نمونه های مشابه، پیام هایی داریم که دوست نداریم جز خودمان کسی به خواندن آنها بپردازد. Oops! AppLock با مکانیزمی تقریبا پیچیده، از جستجوی افراد کنجکاو در موبایلتان با قفل کردن اپلیکیشن ها محافظت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مکانیزم عمل Oops! AppLock تاحدودی پیچیده است که اتفاقا همین پیچیدگی نقطه قوت آن محسوب می شود. با ورود به اپلیکیشن، لیستی از اپ هایی که در گجتتان نصب شده را خواهید دید. برای قفل کردن هر اپلیکیشن، کافی است با کشیدن آیکن آن به سمت راست، آن را به فهرست اپلیکیشن های قفل شده وارد کنید.

از این به بعد با ورود به اپلیکیشن قفل شده، توانایی انجام هر کاری در محیط آن از شما گرفته می شود. بدین صورت که هر چقدر هم روی آیکن های مختلف اشاره کنید فایده ای نداشته و انگار موبایل به حالت فریز فرو رفته، بنابراین ناچارید که در نهایت از محیط اپلیکیشن خارج شوید.

Oops AppLock 2

سوال اینجاست که حالا برای باز کردن اپلیکیشن ها باید چه کار کرد؟ Oops! AppLock با عملکردی جالب، خود را به خوبی در میان سایر اپلیکیشن های شما پنهان می کند. بدین صورت که نام اپلیکیشن روی صفحه موبایلتان به K Note تغییر کرده و با فشردن آیکن آن، یک دفترچه یادداشت خالی را مشاهده خواهید کرد. حالا در این دفترچه یادداشت، باید با سه بار فشردن دکمه افزایش صدای موبایل، وارد منوی اپلیکیشن شده و دوباره به فهرست قفل شده ها دسترسی داشته باشید. البته این الگو در تنظیمات قابل تغییر است.

همچنین امکان جالب دیگر این اپلیکیشن، توانایی تعیین یک تصویر برای اپلیکیشن های قفل شده است. با گذاشتن تصویری بی ربط برای اپلیکیشن قفل شده، هر بار که کسی قصد کنجکاوی در آن را داشته باشد با مشاهده آن غافلگیر خواهد شد.

Oops! AppLock برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و تا یک بار آن را امتحان نکنید، به طور کامل متوجه کارکرد آن نخواهید شد. پس پیشنهاد می کنیم که همین حالا این اپلیکیشن رایگان 1.5 مگابایتی را در گجت های اندرویدی خود نصب کرده و با مکانیزم عملکرد متفاوت آن آشنا شوید.

Oops! AppLock

Oops! AppLock

سازنده: Keybotivated قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • وحید
    وحید | ۹ آذر ۱۳۹۳

    برا من میزنه تو کشور شما ساپورت نمیشه

  • sina
    sina | ۹ آذر ۱۳۹۳

    برنامه جالبی بود.کاربردیه

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۹ آذر ۱۳۹۳

    با سلام APP lock ویندوز فونی نیز در استور مایکروسافت وجود دارد که همه جای گوشی را میتوانی رمز گذاری نمائید اولین بار که این نرم افزار را استفاده کردم در سیستم عامل سیمبیان نوکیا بود این اپلیکیشن کاربردی است وکسانی را که عا دت زشت دستکاری گوشی دیگران را دارند مایوس میکند.

  • میلاد بوشهری
    میلاد بوشهری | ۹ آذر ۱۳۹۳

    ممنون بابت معرفی این برنامه ، برنامه LOCX هم خیلی عالیه
    یکی از مشکلاتی که بعد از فعال سازی این برنامه ها بوجود میاد بخصوص whatsapp , viber و... اینه که باید مدام پسورد رو وارد کرد و غیر قابل تحمل هست :)
    ولی یکی از قابلیت های خوبی که LOCX داره حالت Until the screen is locked هست و تا زمانی که صفحه گوشی خاموش نشه از شما درخواست رمز مجدد نمیکنه
    رابط کاربری خوبی داره و از اثر انگشت هم میشه برای رمز عبور استفاده کرد

  • Hamed
    Hamed | ۸ آذر ۱۳۹۳

    درسته امنیت گوشی میره بالا ولی مثلا اگه بخوای یه پی ام وایبر رو بخونی باید دو ساعت فقط از قفل دربیاریش که :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی