ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC Desire 620 رسماً معرفی شد

تلفن هوشمند HTC Desire 620 که کمی قبل تر در لا به لای شایعات در مورد آن شنیده بودیم امروز رسماً در تایوان معرفی گردید. این محصول جدید مجهز به چیپست چهار هسته ای ۶۴ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

تلفن هوشمند HTC Desire 620 که کمی قبل تر در لا به لای شایعات در مورد آن شنیده بودیم امروز رسماً در تایوان معرفی گردید. این محصول جدید مجهز به چیپست چهار هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز بوده و از ارتباط مبتنی بر LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

البته مدل دیگری از این موبایل با عنوان Desire 620G هم رونمایی شده که در آن به جای بهره گیری از چیپست تولید شده توسط کوالکام پردازنده هشت هسته ای MT6592 از مدیاتک جایگزین شده و پشتیبانی از LTE نیز حذف گردیده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تنها تفاوت اصلی بین 620 و 620G در چیپست به کار گرفته شده در آنها بوده و سایر امکانات و قابلیت هایشان کاملاً یکسان است. از جمله دیگر مشخصه های این دو محصول می توان به نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۱ گیگابایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی، درگاه کارت خافظه ی میکرو SD، باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر بر ساعت و اندروید کیت کت ۴.۴ با پشتیبانی از رابط کاربری Sense 6 اشاره کرد.

HTC-Desire-620G-and-Desire-620 (1)

گفته شده است فروش Desire 620 از ابتدای دسامبر و Desire 620G از اواسط همین ماه در تایوان آغاز خواهد گردید و مدل مجهز به چیپست اسنپدراگون قیمتی ۲۲۵ دلاری و مدل مجهز به چیپست مدیاتک قیمتی ۱۶۰ دلاری خواهد داشت.

HTC هنوز در مورد عرضه ی این دو محصول به صورت بین المللی حرفی به میان نیاورده و باید دید در آینده وضعیت در این رابطه تغییری خواهد کرد و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • علی
    علی | ۵ دی ۱۳۹۴

    واقعا گوشی با کلاسیه من که خیلی ازش راضیم

  • علی
    علی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    سلام
    من این گوششو گرفتم.فوق العادست
    لطفا زود تر براش یک بررسی بزارید

  • علی
    علی | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    سلام
    سرعت پردازنده مدیاتک1.7

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی