ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات بیشتری در مورد آیپد ایر پلاس افشا شد

در حال حاضر اکثر رسانه ها به این باور رسیده اند که اپل مشغول کار کردن بر روی یک نسخه ی بزرگتر و قوی تر از تبلت محبوبش یعنی آیپد است و دیگر به این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

در حال حاضر اکثر رسانه ها به این باور رسیده اند که اپل مشغول کار کردن بر روی یک نسخه ی بزرگتر و قوی تر از تبلت محبوبش یعنی آیپد است و دیگر به این مسئله به چشم یک احتمال و یا شایعه نمی نگرند. از سوی دیگر جزئیات مرتبط به این محصول تا کنون نامشخص باقی مانده و تقریباً می توانیم بگوییم در این رابطه هنوز هیچکس به طور دقیق چیزی بیان نکرده و همه ی گفته ها بر مبنای حدس و احتمال است.

اما اکنون و با انتشار یک گزارش جدید اوضاع اندکی فرق کرده و احتمال می رود اپل برای تبلت جدیدش که تا پیش از این حدس می زدیم نامش آیپد پرو باشد عنوان آیپد ایر پلاس را برگزیند، شیوه ی نامگذاری که در مورد نسخه ی بزرگتر آیفون ۶ نیز رعایت شده بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ظاهراً نسخه ژاپنی مجله MacFan که به اخبار و رویدادهای پیرامون اپل و محصولاتش می پردازد در شماره مرتبط به ماه ژانویه خود اسنادی مرتبط به آیپد بزرگتر این کمپانی را منتشر کرده است. بر طبق این اسناد تبلت مورد بحث ابعادش به ترتیب ۳۰۵.۳۱ در ۲۲۰.۸ در ۷ میلی متر خواهد بود و برای اینکه بتوانید تصور بهتری از این اندازه ها به دست آورید کافیست به ابعاد گلکسی تب پرو از سامسونگ که عبارتند از ۲۵۶.۹ در ۲۰۳.۹ در ۷.۹۵ میلی متر رجوع نمایید.

با توجه به قیاس صورت گرفته بین اندازه های دو محصول سامسونگ و اپل به نظر می آید تبلت بزگتر کمپانی ساکن کوپرتینو جای کافی را برای میزبانی از یک صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی به همراه سنسور تاچ آی دی و دکمه ی هوم دارا است.

در گزارش MacFan به بهره گیری از پردازنده ی A9 نیز اشاره شده هر چند در این رابطه جزئیات بیشتری افشا نگشته است. علاوه بر این اسناد منتشر شده در این مجله از قرار گرفتن چهار اسپیکر در دو لبه ی آیپد ایر پلاس خبر می دهند که سبب می شود این محصول با قرار گرفتن در هر وضعیتی کماکان بتواند به پخش صدا به صورت استریو ادامه دهد.

هر چند هنوز به قطع نمی توان گزارش نسخه ی ژاپنی MacFan را رد تائید کرد ولی باید دید در صورت صحت آن آیا اپل به به روز رسانی iOS برای این نسخه از آیپد نیز خواهد پرداخت و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • saeed
    saeed | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    میشه یکی بگه که وایسم برا این تبلت یا همین ایر ۲ رو بگیرم ؟؟!
    فعلاً تبلت ندارم و هر چی ایپد بزرگتر باشه برام بهتره ‎:D
    اطلاعاتی از قیمت یا زمان اومدن این تبلت یا کنفرانس بعدی اپل در سال ۲۰۱۵ دارین ؟؟!؟

  • TROOL
    TROOL | ۸ آذر ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی