ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با PisApp، از رویدادهای در حال برگزاری شهرتان مطلع شوید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دائما وبسایت های خبری و شبکه های اجتماعی را برای پیدا کردن تئاتر، محافل ادبی و نمایشگاه ها زیر و رو می کنند، PisApp با جمع ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دائما وبسایت های خبری و شبکه های اجتماعی را برای پیدا کردن تئاتر، محافل ادبی و نمایشگاه ها زیر و رو می کنند، PisApp با جمع آوری این رویدادها در یک تقویم پویا شما را از جست و جوهای مکرر و طولانی بی نیاز خواهد کرد.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

PisApp در نقش یک تقویم چند منظوره، کارهای مختلفی را برای شما انجام می دهد. در تب تقویم رویدادها، نمایی از روزهای ماه جاری را مشاهده می کنید که در ستون هر روز، رویدادهای مختلف در شهر خودتان (از سینما و تئاتر گرفته تا سمینارهای علمی) ثبت شده و در صورتی که آنلاین باشید، هر چند دقیقه یکبار بروزرسانی میشوند.

PisApp 2

مثلا با کلیک روی روز 14 آذر، رویداد تئاتری را مشاهده کرده و از اطلاعاتی همچون مکان و ساعت برگزاری، خلاصه تئاتر و بازیگران آن با خبر خواهید شد. همچنین اگر مایل به یادآوری آن در روزهای بعدی بودید، قادرید آن را به یادآور تقویم شخصی اپلیکیشن اضافه کنید. با ورود به بخش "چمدان"، رویدادهای خارج از شهر و کشور خود را هم مشاهده کرده و قادرید برای سفر خود برنامه ای تدارک ببینید.

اگر دوست ندارید وقایع را به صورت رندوم در جدول ببینید، بخشی به اسم لیست رویدادها در PisApp در نظر گرفته شده که در آن می توانید رویدادها را طبق موضوع مورد علاقه تان جستجو کنید. تب "تقویم من" نیز در این اپلیکیشن به منظور کارهای شخصی تر شما در نظر گرفته شده و از امکاناتی همچون نمایش تعطیلی ها و مناسبت ها و یادآور برخوردار است.

البته PisApp خالی از عیب و ایراد هم نیست. کار در محیط اپلیکیشن تا حدودی کُند بوده و ضمنا طراحی و رنگ بندی رابط کاربری آن هم چنگی به دل نمی زند. ضمنا در این نسخه، تنها قادرید رویدادهای شهر تهران را مشاهده کنید و برای اضافه شدن شهرهای دیگر، باید منتظر نسخه های بعدی باشید.

نبود تنظیمات کافی در اپلیکیشن و ویجت مخصوص را هم که به آن اضافه کنید، قیمت 2500 تومنی آن را منطقی نخواهید یافت. بهتر بود که شرکت سازنده، قیمت پایین تری را برای استفاده از امکانات PisApp در نظر می گرفت. با این وجود، در کاربردی بودن امکانات این اپلیکیشن شکی نیست. این تقویم چند منظوره را می توانید با حجم دو مگابایت برای گجت های اندرویدی خود دانلود کنید.

به روز رسانی: بنا بر گفته توسعه دهنده اپلیکیشن برای چند روزی از دسترس خارج می شود تا بعد از آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد.

PisApp

PisApp

سازنده: شرکت ایده پردازی پندارا قیمت: 2500 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • zodiac
    zodiac | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    سایت تیوال هم همینکارو میکنه و اگه اپ درست کنه دقیقا کاربردش همینجوری خواهد بود

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    خوبه ولی ارزش 2000 تومن رو نداره

  • آقا همایون
    آقا همایون | ۹ آذر ۱۳۹۳

    این هایپرلینک
    با "دیجیاتو" همراه باشید چرا به نا کجا آباد میره؟ :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی