ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل iOS 8.2 پیش از عرضه عمومی جیلبریک شد

نسخه 8.2 از سیستم عامل اپل، iOS، فعلا در مرحله آزمایشی به سر برده و برای عموم غیرقابل دسترس است، اما هیچکدام از این موارد مانع برداشتن محدودیت ها، توسط گروه چینی TaiG نشده است. ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

نسخه 8.2 از سیستم عامل اپل، iOS، فعلا در مرحله آزمایشی به سر برده و برای عموم غیرقابل دسترس است، اما هیچکدام از این موارد مانع برداشتن محدودیت ها، توسط گروه چینی TaiG نشده است.

جیلبریک این نسخه، توسط گروه محبوب و مشهور Evad3rs و وبسایت Redmond Pie نیز تایید شده است. فرآیند انجام این کار نیز خیلی ساده است: پس از دانلود ابزار جیلبریک، دستگاه خود را به وسیله USB به کامپیوتر متصل کرده و از طریق منو های مختلف، آی دیوایس را از زنجیر اپل، رها کنید. وبسایت یاد شده، راهنمایی مناسب برای مک و ویندوز آماده کرده است.

با وجود تغییرات گسترده آخرین نسخه سیستم عامل مورد بحث، از جمله امکان استفاده از کیبورد های متفرقه و ویجت ها، که دلیل اصلی جیلبریک کردن بسیاری از کاربران بوده است، امروزه تعداد افرادی که دست به جیلبریک کردن دستگاه هایشان می زنند، کاهش بسیاری یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اینا همش شایعست جیلبریک 8.2 هنوز نیومده

  • حسن
    حسن | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    آقا سلام پرویی نباشه من یتا در خواست داشتم هیشکه هست که بیتونه برام اپل آیدی بسازه اگه کسی میتونه این ایمیل منهwww.stirling.leon@yahoo.comخیلی دستتون درد نکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی