ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج تست باتری موتورولا نکسوس ۶

غول نکسوسی گوگل و موتورولا، یعنی نکسوس ۶ از یک باتری حجیم ۳۲۲۰ میلی آمپری برخوردار است. به عنوان اولین تلفن همراه هوشمندی که تحت اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی اجرا می شود و همچنین، ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۵

غول نکسوسی گوگل و موتورولا، یعنی نکسوس ۶ از یک باتری حجیم ۳۲۲۰ میلی آمپری برخوردار است. به عنوان اولین تلفن همراه هوشمندی که تحت اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی اجرا می شود و همچنین، اولین قبلت گوگلی، دانستن مقدار توان باتری این محصول بسیار وسوسه انگیز است.

از نظر اندازه باتری، نکسوس ۶ با دیگر پرجمداران مثل سامسونگ گلکسی نوت ۴ برابری می کند. اما باید دید در عمل چطور ظاهر خواهد شد و نسبت به رقیب کره ای خود برتری خواهد داشت یا خیر.

در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به تست باتری نکسوس ۶ که توسط وب سایت GSMArena تهیه شده.

با دیجیاتو همراه باشید.

1

موتورولا نکسوس ۶ در تست مکالمه تا ۲۵ ساعت را دوام داشت. این محصول توانست در این بخش از بسیاری از رقبای خود بهتر عمل کرد. اما به پای ۲۸ ساعت و نیم نوت ۴ نرسید.

2

نکسوس ۶ با ثبت عدد نزدیک به هشت ساعت مرورگری اینترنت با یک بار شارژ، نتوانست رکورد خوبی را به ثبت برساند. این رقم نسبت به نوت ۴ در حدود ۳ ساعت کمتر است و غول کره ای ها ۱۰ ساعت و ۴۴ دقیقه را به نام خود ثبت کرده. البته باید در نظر داشته باشید نکسوس ۶ از یک نمایشگر QHD AMOLED با سایز ۵.۹۲ اینچ برخوردار است و طبیعتا نسبت به Super AMOLED نوت ۴ مصرف انرژی بیشتری دارد.

3

این مسئله در بخش پخش ویدیوی ممتد هم تاثیر منفی خود را می گذارد و موتورولا نکسوس ۶ زمان ۱۰ ساعت را به خود اختصاص دهد. در حالی که این زمان برای گلکسی نوت ۴ حدود ۱۷ ساعت و نیم بود.

gsmarena_002

در یک استفاده مدیریت شده نکسوس ۶ توانست تا ۷۰ ساعت دوام بیاورد. این یعنی تقریبا سه روز تمام شما می توانید در صورت یک ساعت مکالمه، مرورگری وب و پخش ویدیو در هر روز در اختیار داشته باشید.

این رقم در مقایسه با ۸۷ ساعت گلکسی نوت ۴ کمتر است و تماما تاثیرات یک نمایشگر پر مصرف را نشان می دهد. هرچند که نکسوس ۶ نشان داد در یک استفاده سنگین یک روز را به خوبی شما را همراهی می کند اما مطمئنا این نتایج به مزاج کاربران حرفه ای خوش نخواهد آمد.

در نهایت باید متذکر شویم، فبلت نکسوسی موتورلا از فن آوری شارژ سریع Turbo  Charging و شارژر القایی Qi Wireless Charging بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • RAPture
    RAPture | ۹ آذر ۱۳۹۳

    ای بابا این که بد نیست ولی انتظارم بیشتر از این حرفا بود.

  • mohammad
    mohammad | ۹ آذر ۱۳۹۳

    نکسوس QHD صفحه نمایشش بعد نوت 4 چیه پس؟

  • MeysaM
    MeysaM | ۹ آذر ۱۳۹۳

    فعلاً که دلار داره روزانه بالا و بالاتر میره !
    گوشی خریدن تعطیل ....

  • barobach
    barobach | ۹ آذر ۱۳۹۳

    بزگترین ایراد سری نکسوس اینه که بودجه محدوده؟!
    یعنی همیشه باید سری نکسوس اقتصادی طراحی بشه
    و واقعاً خیلی عالیه که همچین گوشی ای رو با نوت4 که بزرگترین پرچمدار اندروید هست میشه مقایسش کرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی