ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش حضور مردمی در جشنواره وب و موبایل امسال

نیمۀ پایانی سال 93 شاهد یکی از بزرگترین رویدادهای اینترنتی کشور خواهد بود. ثبت نام هفتمین جشنواره وب ایران و سومین جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از تاریخ 10 آبانماه 1393 لغایت 30 آذرماه سال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

نیمۀ پایانی سال 93 شاهد یکی از بزرگترین رویدادهای اینترنتی کشور خواهد بود. ثبت نام هفتمین جشنواره وب ایران و سومین جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از تاریخ 10 آبانماه 1393 لغایت 30 آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رضا هاشمی دبیر جشنواره وب ایران و کنفرانس وب و موبایل ایران با خوشامدگویی به خبرنگاران حاضر در جلسه، تاریخچه‌ای را از جشنواره مرور کرد و با اشاره به استقبال چشمگیر از کنفرانس وب و موبایل ایران در سال گذشته گفت امسال نیز قصد داریم با دعوت از صاحب نظران داخلی و خارجی ارتباط موثری میان فعالان وب و موبایل ایران و جهان برقرار کنیم. وی در ادامه بیان داشت: معرفی ایران به عنوان میزبان بزرگترین جشنواره و کنفرانس وب و موبایل منطقه خاور میانه در ایران از اهداف بلند مدت تیم برگزاری است.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سپس میلاد احرام‌پوش، دبیر جشنواره موبایل ایران از افزایش ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان جشنواره موبایل امسال نسبت به دوره مشابه در سال گذشته خبر داد و از ملاک‌های داوری گفت. ملاک‌هایی که همزمان سه گروه افراد علاقمند، توسعه‌دهندگان و هیئت داوران آن‌ها را بررسی کرده و نتیجه از دل آن مشخص خواهد شد.

حمیدرضا احمدی، مدیر کانون کارآفرینی از روند اداری و مدیریت کانون در این زمینه سخن گفت و با تاکید بر تغییر روش داوری با توجه به بازخوردهایی که در سال‌های گذشته به جشنواره رسیده‌است اعلام کرد بر اساس ملاک‌های تازه هرکدام از افرادی که مدیران وب‌سایت‌ها هستند نیز می‌توانند در داوری شرکت کنند و در کنار کارشناسان رای تاثیرگذار خود را اعلام کنند.

شایان شلیله؛ دبیر سابق علمی جشنواره وب ایران در ادامه بیان کرد : «پیش بینی می شود که در هفتمین جشنواره وب ایران در حدود 12 هزار سایت ایرانی شرکت کنند و رشدی 50 درصدی نسبت به سال گذشته را در تعداد سایت های شرکت کننده شاهد باشیم.»

داوری جشنواره وب ایران در این دوره دچار تغییراتی اساسی شده است. در مرحلۀ مقدماتی داوری جشنواره، کلیۀ مدیران وب سایت های شرکت کننده می توانند به عنوان داور به سایت های دیگر رأی دهند و از این میان 5 وب سایت برتر در هر گروه به عنوان کاندیدا معرفی خواهند شد. در مرحلۀ نهایی داورانی مجرب و منتخب، وب سایت برتر در هر گروه را انتخاب خواهند کرد.

با نظر کمیته علمی جشنواره وب ایران، هفتمین دورۀ این رویداد بزرگ فضای مجازی کشور شامل 4 شاخه اصلی و 38 گروه خواهد بود.

از دیگر تغییرات اساسی هفتمین جشنواره وب ایران نیز می توان به «امکان دریافت بازخورد» اشاره کرد. داوران مرحلۀ مقدماتی جشنواره وب ایران که خودشان از جملۀ برنامه نویسان و فعالان این حوزه هستند، در حین داوری این امکان را خواهند داشت تا دیدگاه خود را درباره سایتی که در حال داوری آن هستند، در قالب یک بازخورد به مالک آن سایت ارسال نمایند. با این امکان جدید، صاحبان وب سایت های شرکت کننده در جشنواره وب ایران فرصتی بی نظیر خواهند داشت تا از نظر هزاران متخصص، برنامه نویس و طراح دربارۀ وب سایت خود اطلاع پیدا کنند.

کانون کارآفرینی ایران به عنوان برگزارکننده این رویداد، پتانسیل اقتصادهای مبتنی بر وب کشور را بسیار مطلوب دیده است و طبق آمارهای سال جاری ایران از نظر درصد رشد کارآفرینی در این حوزه مقام اول را به خود اختصاص داده است.

برنده های این دو جشنواره در تاریخ 26 و 27 بهمن ماه 1393 در مراسم اختتامیه و همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران معرفی خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت جشنواره وب ایران و جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    یه پتو مسافرتی جایزشه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی