ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با وجود کاهش فروش، سامسونگ مدیر بخش موبایل خود را حفظ می کند

با توجه به روزهای سختی که سامسونگ در حال گذراندن آن است، شایعاتی مطرح شده بود که این شرکت قصد دارد مدیر بخش موبایل، J.K. Shin را از سمت خود برکنار کند. اما این اتفاق ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

با توجه به روزهای سختی که سامسونگ در حال گذراندن آن است، شایعاتی مطرح شده بود که این شرکت قصد دارد مدیر بخش موبایل، J.K. Shin را از سمت خود برکنار کند. اما این اتفاق رخ نخواهد داد و این شرکت طی اطلاعیه ای عنوان کرد که شین شغل خود را از دست نمی دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق گزارشات منتشر شده احتمال می رفت به دلیل ضعف در فروش، جایگاه شین -که با کاهش درآمد شدیدی روبرو شده- جایگزین رئیس لوازم الکترونیکی سامسونگ، B.K. Yoon خواهد شد.

برترین تلفن های هوشمند درآمدزای سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۴ و گلکسی اس ۵ از فروش بسیار بدی برخوردار بودند و باعث شد نمودارهای این شرکت روند رو به پایینی را آغاز کند. برخی کارشناسان حدس می زنند دلیل این اتفاق تکرار مداوم طراحی یک نواخت و جذب نشدن کاربر باشد. از طرفی این کمپانی به شدت از طرف رقبای چینی خود یعنی هواوی، شیائومی و لنوو تحت فشار است.

اما کره ای ها تصمیم گرفتند با حفظ مدیران در جایگاه های خود، شرکت را از عدم ثبات دور نگاه دارند.  ناظران صنایع می گویند به احتمال بسیار زیاد سکان هدایت کشتی سامسونگ در این دریای طوفانی به پسر مدیر سابق که در بیمارستان بستری است، سپرده نشود. سامسونگ با مشکل دیگری هم گلاویز است و قصد دارد با بازسازی ساختار و کاهش هزینه ها، ۵ میلیارد دلار مالیات بر ارث لی جوان را بپردازد.

هرچند هنوز بسیاری از افراد بر این باور هستند که خطر در کمین J.K. Shin است و هر لحظه امکان دارد او با از دست دادن شغل خود مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ali apple zadeh
    ali apple zadeh | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    ☺☺خواهشا اینو همه بخونن و با توجه به خرد وعقلشون قضاوت کنن.من یکی از طرفدارای کامل اپل م.ولی امسال با دیدن گلکسی اس 5 دیدم که واقعا سامسونگ بزرگترین و بهترین تولید کننده گوشی هست .واسه این حرفم دلیل کافی دارم شما یه توجه به بنچمارک های exynos بندازین و یه مقایسه کنین با snapdragon.گوشی های سامسونگ همه کاروشو با پایه سنسور انجام میده که گوشی دیگه حتی سونی یا اپل یا شیائومی ندارن مثل air view -smart scroll-air wake upیا خیلی خیلی چیزای دیگه که من به عنوان یه فروشنده که تقریبا با همه گوشی ها کار می کنم دیدم.مثلا دوربین عکاسی z3 یا 1020باید از اس 5 یا نوت 4 قوی باشه ولی اصلا اینطور نیست واسه این حرفم یه دلیل محکم دارم دوربین های سامسونگ بهترین عمل کرد رو تو 17 اسمارت فون داشته چون اس5 از یه سنسور 1.2 میکرون متری کمک میگره ولی دوربین z3 یا 1020 سنسور 8 میکرونی دارن.ولی خیلی خیلی دلیلای دیگه که اثبات میکه سامسونگ بهترینه.و درباره کپی کردن سامسونگ باید بگم که سامسونگ اصلا کپی کار نیست.به گزارش روزنامه نیویورک تامیز مورخه 12 اکتبر امسال سامسونگ بزرگترین تولید کننده تکنولوژی تو دنیا و بهد از اون فیلیپس ه.تو معرفی ایفون 6 یه خبرنگار از تیم کوک پرسید که شما چرا مثل سامسونگ از تکنولوژی air view استفاده نمیکنید اون گفت که شما تکنولوژی رو بده من رو گوشیام میذارم میتونین این ویدیو رو تو یوتوب ببینید.سامسونگ سروره دشمنش خنگ اکبره

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    اینجوری بیشتر ضرر میده

  • س
    س | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    اره دیگه انقدر دزدی کرد ، کلاهبرداری کرد ، تبلیغات دروغ ، قطعات و وسایل بی کیفیت به مردم بی علم چپوند که الان آه مردم گرفتش ...

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    فروش Note 4 مگه چقدر بوده؟امار جدیدی اومده؟(جز اون که فقط گفته بود از فروش نوت 3 کم تر بوده که البته ناقص بود چون 4 فقط توی چندتا کشور تا اون موقع اومده بود)

  • bahram
    bahram | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    پس سراشیبی سقوط برای سامسونگ همچنان ادامه دارد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی