ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Screeny، از انباشتگی اسکرین شات ها در آیفون و آیپد جلوگیری کنید

اسکرین شات ها عموما تصاویر کم حجمی هستند و در مقایسه با ویدئوها و بازی های حجیمی که در موبایل هایمان داریم، می توان گفت که اصلا به چشم نمی آیند؛ بنابراین در گرفتن و ذخیره ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اسکرین شات ها عموما تصاویر کم حجمی هستند و در مقایسه با ویدئوها و بازی های حجیمی که در موبایل هایمان داریم، می توان گفت که اصلا به چشم نمی آیند؛ بنابراین در گرفتن و ذخیره سازی آنها شکی به دل خود راه نمی دهیم.

اما با گذر زمان، انباشتگی آنها در حافظه موبایل موجب تبدیل کیلوبایت ها به صدها مگابایت شده و به شدت در سرعت کار تلفن هوشمند ما اختلال ایجاد خواهند کرد. Screeny اپلیکیشنی است که برای رفع این مشکل طراحی شده.

در ادامه، با دیجیاتو همراه باشید.

اسکرینی ساده ترین مکانیزم عمل ممکن را داراست. با ورود به آن، کافیست روی آیکن اسکن اشاره کرده تا در جستجویی سریع، کلیه اسکرین شات های موجود در حافظه را به همراه حجم هر کدام ببینید. حالا در همین صفحه، با مشاهده تصاویر بندانگشتی از اسکرین شات ها قادرید اضافی ها را پاک کرده یا اینکه به یکباره همه شان را حذف کنید.

اسکرینی با قیمت 99 سنت برای دستگاه هایی که از iOS 8.1 به بالا پشتیبانی می کنند عرضه شده است. با توجه به پولی بودن این اپلیکیشن، سوال اینجاست که آیا می توان به اسکرینی به چشم یک اپلیکیشن ضروری برای همگان نگاه کرد؟ به هیچ وجه. توصیه می کنیم تنها در صورتی که اسکرین شات های زیادی می گیرید و از طرفی حوصله پاکسازی و مدیریتشان را ندارید به اسکرینی مراجعه کنید.

Screeny

Screeny

سازنده: Noef Fing Name قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • اپن کارت
    اپن کارت | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    ممنون بابت مطالبتون

  • iPooya
    iPooya | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    همه جا براي كركش گشتم چند روز پيش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی