ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

​پنجمین همایش کاربردپذیری ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد

روز جهانی کاربردپذیری رویداد یک روزه ای است که همزمان در سراسر جهان برگزار می‌شود. در این گردهمایی که افرادی از صنایع مختلف، فعالین حوزه آموزش، سازمانهای خصوصی و دولتی در آن حضور پیدا میکنند، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

روز جهانی کاربردپذیری رویداد یک روزه ای است که همزمان در سراسر جهان برگزار می‌شود. در این گردهمایی که افرادی از صنایع مختلف، فعالین حوزه آموزش، سازمانهای خصوصی و دولتی در آن حضور پیدا میکنند، همگی هدف مشترکی دنبال می نمایند که همان اطمینان از ارائه خدمات و محصولاتی است که زندگی را ساده تر و راحتتر کند. این رویداد یک رویداد آموزشی است که تلاش دارد برای کاربران محصولات، دنیایی بسازد که زندگی در آن بسیار راحت و لذتبخش باشد.

تجربه کاربری در مورد تعامل متعهدانه صحبت میکند. زمانی استفاده از فناوری، محصولات و خدمات مورد پسند کاربران واقع میشود، که قابلیت استفاده از آنها به شکلی متفاوت و مثبت وجود داشته باشد. در واقع همراه کردن کاربران با یک ایده، کسب اعتماد آنان در کنار دستیابی به اهداف مشترک، مسیری است که با استفاده از تجربه کاربری بهتر و دقیقتر میتوان آن را پیمود.

این موضوع امسال محور اصلی بحثها و نشستهای روز جهانی کاربردپذیری است. نگاه دقیقتر به مواردی همچون چگونگی افزایش تعامل متعهدانه با کاربر، استفاده از مدل تفکر طراحی مناسب برای ایجاد تعامل متعهدانه کاربر، چگونگی بدست آوردن درکی درست از نیازهای کاربر برای تعاملی متعهدانه و پیدا کردن روشهایی برای ایجاد تغییراتی در محصولات نه چندان مناسب جهت درگیرکردن متعهدانه کاربر از محورهای نشست های امسال است.

همایش امسال توسط انجمن تجربه کاربری ایران و شرکت چارگون و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران، نظام صنفی رایانه ای تهران و فناپ روز ۱۳ آذر ۱۳۹۳ در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

​در سال جاری همزمان با همایش کاربردپذیری برای نخستین بار جایزه ای تحت نام همین همایش نیز به محصولات نرم افزاری نظیر وب سایت، نرم افزار تحت وب، نرم افزار دسکتاپ، موبایل اپ و خدمات الکترونیکی اهدا خواهد شد، این محصولات به لحاظ کاربردپذیری و تجربه کاربری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش و ثبت نام به وب سایت آن و برای شرکت در جایزه کاربردپذیری به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • dr_amir66
    dr_amir66 | ۱۲ آذر ۱۳۹۳

    هههههههههههههههههههه

  • Abolfazl
    Abolfazl | ۱۲ آذر ۱۳۹۳

    اینجا ایران ساعت ۵:۵۱ دقیقه صبح

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی