ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن PolyGen، پس زمینه موبایلتان را با تصاویر چند ضلعی تزئین کنید

شخصی سازی و تزئین محیط موبایل، همانند نصب اپلیکیشن های مختلف کار با اهمیتی است. برای زینت بخشی به رابط کاربری، ابزارهای متعددی مثل لانچرها یا والپیپرهای زنده و قابل تنظیم در اختیار ما هستند تا با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۵

شخصی سازی و تزئین محیط موبایل، همانند نصب اپلیکیشن های مختلف کار با اهمیتی است. برای زینت بخشی به رابط کاربری، ابزارهای متعددی مثل لانچرها یا والپیپرهای زنده و قابل تنظیم در اختیار ما هستند تا با بهره گیری از آنها از کار با تلفن هوشمندمان لذت بیشتری ببریم. اپلیکیشن PolyGen که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت، ابزاری است که به همین منظور برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

PolyGen اپلیکیشنی است که برای شما از چند ضلعی های نامنظم، والپیپرهایی زیبا و چشم نواز می آفریند. البته مسلم است که همه برای تزئین صفحه موبایلشان اشکال چند ضلعی را ترجیح نمی دهند، با این حال اگر از کاربران اندروید لالی پاپ هستید و از فضای متریال آن لذت می برید، با ساختن والپیپرهای چند ضلعی در این اپلیکیشن قادرید تناسب خوبی را با محیط اندروید جدید با گوشه های تیز و مسطحش برقرار کنید.

چند ضلعی ها از همه جهت قابل تنظیم و دستکاری اند و با کمی سر و کله زدن با آنها، حتما والپیپری مطابق سلیقه تان را در آن خواهید ساخت. رنگ سلول ها، جهت گیری، کنتراست و شیب رنگ، سایز سلول ها و سایز تصویر پس زمینه گزینه هایی هستند که برای شخصی سازی در محیط PolyGen قرار گرفته اند.

PolyGen 2

ضمنا قابلیت های این اپلیکیشن به ساخت چند ضلعی های رنگی محدود نیست، بلکه می توانید تصاویری که همان لحظه با دوربین می گیرید یا آنهایی را که از گالری انتخاب می کنید را هم به شکل چند ضلعی در بیاورید. البته در این حالت دستتان آنچنان در اعمال تغییرات باز نیست و سلول ها را هر چقدر هم که کوچک کنید چیز زیادی از عکس را نخواهید دید.

اما یکی از قابلیت های خوب PolyGen، بخش سایزبندی آن است که به شما امکان ساخت عکس هایی با سایز استاندارد عکس کاور فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و یوتوب را داده، بنابراین بدون دردسرهای تنظیم سایز عکس می توانید از خروجی اپلیکیشن برای تزئین پروفایل هایتان در شبکه های اجتماعی بهره ببرید. در نهایت دانلود این اپلیکیشن رایگان و کم حجم را برای کسانی که خواستار تنوع در محیط موبایل خود هستند توصیه می کنیم.

PolyGen - Wallpaper Generator

PolyGen - Wallpaper Generator

سازنده: Bartlomiej Niemtur قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 4.2 / 3.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمود کریس
    محمود کریس | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    منکه نتونستم عکس رو از گالریم بگیرمو چند ضلعی کنم مثل اون خانومه. عکس رو از گالری انتخاب میکنما. ولی هیچ عکسی نمیاد رو صفحه

  • رامین
    رامین | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    من عکس های پالیگان رو خیلی دوست دارم ولی اصلا دوست ندارم به خاطرش یه اپ نصب کنم

  • اشکان
    اشکان | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    من یه اپ دارم واسه ویندوزفون به اسم PolyScreen، تقریبا همینه؛ البته عکس رو چند ضلعی نمیکنه، ولی عکسای چند ضلعی با هر ترکیب رنگ و اندازه اَشکالی که بخوای میسازه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی