ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی ادعا کرد کسی نمی تواند در ویندوز فون کسب درآمد کند

اوایل امسال خبری منتشر شد که هواوی قصد دارد یک تلفن هوشمند با بوت دو گانه ویندوز فون و اندروید در امریکا بسازد که البته مدتی بعد این شرکت از این اقدام منصرف شد. چینی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

اوایل امسال خبری منتشر شد که هواوی قصد دارد یک تلفن هوشمند با بوت دو گانه ویندوز فون و اندروید در امریکا بسازد که البته مدتی بعد این شرکت از این اقدام منصرف شد.

چینی ها هیچوقت دلیل اصلی خود را در رابطه با این عهد شکنی عنوان نکردند اما اخیرا مدیر امور رسانه های بین المللی هواوی، جوئی کلی، در مصاحبه ای با The Seattle Times احساس این شرکت را در رابطه با ویندوز فون عنوان کرد.

او در این گفتگو گفت که هواوی هیچ درآمدی از ۲ تلفن هوشمند تحت ویندوز فون کسب نکرد و اینکه "هیچ کسی" نمی تواند از این پلتفرم درآمدزایی کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این بیانیه جسورانه در حالی منتشر شده که مایکروسافت چندی پیش ویندوز فون را برای سازندگان تلفن همراه هوشمند رایگان کرد و در حدود یک سال پیش هم هواوی این پلتفرم را "ضعیف" نامیده بود.

یک بیانیه جسورانه در یک زمان بد برای مایکروسافت

همچنین مایکروسافت یک درگاه اینترنتی برای همکاران سخت افزاری در کنار ویندوز فون ۸.۱ ایجاد کرده که به سازندگان تلفن همراه، فروشگاه ها و اپراتورهای مخابراتی این امکان را می دهد که دستگاه های مبتنی بر این پلتفرم بدون نیاز به درج برچسب Windows Phone، اقدام به ساخت دستگاه های ارزان قیمت با سخت افزار ضعیف بسازند.

بدین ترتیب این شرکت قصد داشت با استفاده از این روش و راه های دیگر تا حد ممکن ویندوز فون را به فروش و استفاده بیشتر برساند.

ار طرفی مدتی قبل مایکروسافت همکاران سخت افزاری جدید خود در چین را معرفی کرد. شرکت هایی مثل فاکسکان، لنوو، Longcheer و ZTE این شرکا را تشکیل می دهند و به نظر می رسد هواوی اولین همکار سخت افزاری مایکروسافت است که از این شراکت خارج شده.  همچنین هواوی ادعا می کند مایکروسافت به شدت در تلاش است تا با افزایش شریک سخت افزاری بهتر به رقابت با اندروید بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۲ آذر ۱۳۹۳

    با سلام احتیاجی نیست که هواوی بیادنسخه برای ویندوز فون بپیجد میبایست یه فکری به حال محصولاتی که بیرون میده باشه بجز سه تاگوشی به اصطلاح پرچمدارش باقی گوشیهایش به درد نخورن وکسانی که طرف خرید این مدل گوشیها میروند اغلب بنا به سطح درامد کم شان مجبورند زیرا پولشان به خرید پرچمداران ومیان ردهها نمیرسد دوستی دارم تعمییر کار موبایله از هر ده گوشی که جهت تعمییر میارند لااقل هفت تاش هواوی است بنابراین پیشنهاد میدم بهش از قطعات مرغوب استفاده وبفکر عدم پول در اوردن از ویندوز فون نباشه چون اندروید هایش هم مشگل دارند.

  • TROOL
    TROOL | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    هواوی هم میخواد بگه منم هستم برو کپی تولید کن

  • nima_borzouyeh
    nima_borzouyeh | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    هواوی غلط کرد هواوی یه چیزایی خورد وقتی خدای تکنولوژی گوشی میزنه کودوم خری میره اشغال چینی بخره
    تازه به دوران رسیده های بدبخت اصن در حدی نیستن که بخوان نظر بدن

  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    با تشکر از مطالبتون

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    هواوی خیلی غلط کرده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی