ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند OnePlus Two در سه ماهه دوم یا سوم ۲۰۱۵ رونمایی می شود

وان پلاس شرکتی است که در اوایل امسال با شعار "هیچگاه درجا نزدن" (never settle) پا به عرصه وجود نهاد و اولین تلفن هوشمندش را با نام OnePlus One به بازار عرضه کرد که مشخصاتی ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۵

وان پلاس شرکتی است که در اوایل امسال با شعار "هیچگاه درجا نزدن" (never settle) پا به عرصه وجود نهاد و اولین تلفن هوشمندش را با نام OnePlus One به بازار عرضه کرد که مشخصاتی در حد موبایل های پرچمدار ولی قیمتی حدود نصف قیمت آنها را دارد. نیازی نیست که بگوییم بسیاری از افراد به خرید این محصول علاقه دارند اما با سیستم خرید دعوت نامه ای و سخت گیرانه دستگاه مورد بحث، تهیه آن دشوار شده است. از سوی دیگر کسانی که موفق به خرید این موبایل شده اند، میتوانند اذعان کنند که یکی از بهترین خریدهای بازار را انجام داده اند.

حال خبری رسمی در مورد جانشین OnePlus One منتشر شده و بر اساس گفته ی آقای Carl Pei مدیر این مجموعه، نسل جدید تلفن هوشمند این شرکت یعنی OnePlus Two در سه ماهه دوم یا سوم سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق اعلام یک منبع ناشناس به Business Insider قبلا شایعاتی در مورد OnePlus Two منتشر شد که بیان میکرد هنگامی که تلفن هوشمند جدید شرکت وان پلاس به بازار عرضه شود از نظر سخت افزاری شگفت انگیز خواهد بود.

برای آگاهی از مشخصات دقیق محصول یاد شده هنوز خیلی زود است، اما قبلا شایعات مبهم دیگری هم منتشر شده که برخلاف آنچه در بالا به آن اشاره کردیم بیان میدارد که OnePlus Two ممکن است مشخصاتی مشابه با نسل اول یا با مشخصات سخت افزاری ای که از OnePlus One قدری کمتر است عرضه گردد.

آقای Pei در گفتگو با BGR India تایید کرده که بازار اصلی محصول جدید شرکت وان پلاس، یقینا کشورهای درحال توسعه مانند هند هستند. وی گفته است: «هند از اولین کشورهایی است که تلفن هوشمند OnePlus Two در آن عرضه خواهد شد.»

از آنجایی که OnePlus One با رام سایانوژن عرضه گشته، به دستگاهی دوست داشتنی برای گیک ها و توسعه دهنگان بدل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • حاج اكبر
    حاج اكبر | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    به طور واضح چه چيز منحصر به فردي داره مگه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی