ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال ساخت یک فبلت جدید مشابه نکسوس ۶ توسط موتورولا در سال ۲۰۱۵ [شایعه]

گوگل نکسوس ۶ به زعم بسیاری از کارشناسان و کاربران یکی از بهترین محصولاتی است که موتورولا با وجود پیوستن به لنوو با همکاری گوگل ساخته است. حقیقتی که در رابطه با این محصول وجود ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۳ آذر ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

گوگل نکسوس ۶ به زعم بسیاری از کارشناسان و کاربران یکی از بهترین محصولاتی است که موتورولا با وجود پیوستن به لنوو با همکاری گوگل ساخته است. حقیقتی که در رابطه با این محصول وجود دارد این است که کاربران نسبت به عرضه آهسته نکسوس ۶ گلایه می کنند و با هر بار عرضه به سرعت ذخایر گوگل به پایان می رسد.

اما شاید برای کاربرانی که هنوز موفق به دریافت نکسوس ۶ نشده اند خبر خوبی باشد که شایعاتی در رابطه با احتمال ساخت یک فبلت ۶ اینچی مشابه نکسوس توسط موتورولا شنیده می شود. این محصول از نظر سخت افزاری تا حد بسیاری مشابه نکسوس ۶ است و به احتمال زیاد، از نظر ظاهری هم بی شباهت به محصول گوگل و موتورولا نخواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمی پس از معرفی نکسوس ۶، موتورولا آخرین غول خود، یعنی Motorola DROID Turbo عرضه کرد. این محصول از سخت افزار مشابه به نکسوس ۶ با بدنه کوچکتر برخوردار است. حال شایعاتی مطرح شده که موتورولا قصد دارد در اولین اقدام پس از ادغام با لنوو محصولی را روانه بازار کند که از بسیاری جهات مشابه نکسوس ۶ است.

آنطور که شایعات می گویند، این محصول در سری فبلت های DROID جای می گیرد و از بدنه نکسوس ۶، اما با سخت افزاری قدرتمند تر برخوردار خواهد بود. گفته شده که این محصول یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن احتمالی QHD، پردازنده اسنپدرگن ۸۱۰ (که از مدل ۸۰۵ موجود در نکسوس ۶ قوی تر است) و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. آنطور که به نظر می رسد، پردازنده این محصول از نسل بعدی چیپ های SoC با معماری ۶۴ بیتی اسنپدرگن خواهد بود.

اگر این شایعات را باور کنیم، موتورولا قصد دارد یک مدل جایگزین در کنار گوگل نکسوس ۶ در اواسط سال ۲۰۱۵ معرفی کند. مجددا صبر و حوصله تنها راه حل است و باید منتظر باشیم ببینیم چه خبرهای دیگری از این موضوع به رسانه ها درز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • جواد
    جواد | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    اینکه موتورولا میخواد شبیه نکسوس بزنه درست.واسه خود موتورولا خوبه.ایده خوبی هم هست.هر کی نکسوس بدستش نرسید حالا بنا ب هر دلیلی نتونست استفاده کنه میتونه از اون استفاده کنه.ولی اینم باید در نظر گرفت ک خود نکسوس ی چیز دیگس.

  • reza zare
    reza zare | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    نکسوس 6 گوشیه خوبیه ولی به شدت بزرگه خیلی بزرگ دیگه واقعا کار کردن باهاش مشکله
    نگاه به عکس کنید مقایسه شده با موتو ایکس 2013 و 2014

  • اشکان
    اشکان | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    بابا توروخدا واسه هر مطلب کوتاهی ادامه مطلب نذارین! آخه این ادامه مطلب میخواست؟

  • ایگارسا آردایی؟!
    ایگارسا آردایی؟! | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    سلام قبلش معذرت خواهی میکنم که سوالم مرتبط به مطلب نیست
    ولی برام مهمه بین این دو تا انتخاب موندم
    میخواستم بدونم بین لومیا 925 و لومیا 735 کدوم رو پیشنهاد میکنید
    قیمتاشون تا اونجایی که من اطلاع دارم زیاد تفاوتی با هم ندارند
    از نظر دوربین و حافظه میدونم 925 برتری داره ولی برای من cpu و gpu و عمر باطری مهمه برای مقایسه این دو لومیا لطفا راهنمایی بفرمایید ...
    با تشکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی