ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال ۲۰۱۵ ممکن است مجدداً یک آیفون ۴ اینچی عرضه شود

استیو جابز معتقد بود هیچ کس تلفن های بزرگ را دوست ندارد اما اپل این فلسفه قدیمی را امسال با عرضه آیفون های 4.7 و 5.5 اینچی زیر پا گذاشت. حالا خبر رسیده که کمپانی اهل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

استیو جابز معتقد بود هیچ کس تلفن های بزرگ را دوست ندارد اما اپل این فلسفه قدیمی را امسال با عرضه آیفون های 4.7 و 5.5 اینچی زیر پا گذاشت. حالا خبر رسیده که کمپانی اهل کوپرتینو قصد دارد مجددا مدل 4 اینچی را هم به خط تولید خود بیافزاید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش هایی که از چین رسیده می گویند، علاوه بر مدل های پیشین (4.7 و 5.5 اینچی)، یک مدل 4 اینچی هم از آیفون جدید در دست تولید است که در نیمه دوم سال 2015 عرضه می شود. قابلیت استفاده از تلفن همراه با یک دست، یکی از اصلی ترین دلایل تولید آیفون های 4 اینچی خواهد بود که خصوصا، بازار بانوان را هدف قرار داده است.

با این وجود هنوز مشخص نیست که تولید آیفون های 4 اینچی، مستلزم طراحی دوباره خواهد بود یا اپل از همان مدل های پیشین بهره خواهد جست. اخیرا یک منبع تایوانی خبری مبنی بر قطع تولید آیفون 5C منتشر کرده که اگر این اتفاق رخ دهد، آیفون 5S تنها گزینه در بازار خواهد بود که علاقه مندان به آیفون های کوچک می توانند از آن استفاده کنند.

فراموش کردن آیفون های 4 اینچی ممکن است برای اپل سخت باشد اما با وجود پشت سرگذاشتن ایدئولوژی جابز و پاسخ دادن به بازار امروز، آیا منطقی خواهد بود که کوپرتینویی ها دوباره به تولید تلفن های 4 اینچی فکر کنند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • احمد
    احمد | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    به نظرم ۴ اینچ سایز ایده الی هست البته سلیقه ای هست ولی من به شخصه دوست ندارم پاره اجر دستم بگیرم
    از گجت هایی هم که سعی در انجام همه کاری دارن خوشم نمیاد مثله فبلت ها! من موزیک با ایپاد گوش میدم نه ایفونم و کلا دوست دارم وسیله اختصاصی برای هر کاری باشه
    اگه اپل ۴ اینچ رو حذف کنه من دوباره بر میگردم رو بلک بری

  • armin_arash
    armin_arash | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    4.7 سایز استاندارد و خوبه این 6 هم سایزش خوبه ولی کاش طراحیش و بدنه اش مثل 5s بود 6پلاس مثل الان بود

  • Sir Mehdi Ive
    Sir Mehdi Ive | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    من قبلا ایفون 5اس داشتم،الان اکسپریا زد 2 دارم.حالا که ایفون 5 اس دوستمو دستم میگیرم مثل اسباب بازی به نظر میاد
    نمیدونم چطور بعضیا نمیتونن گوشی 4 اینچ بالاترو با یه دست بگیرن.من اینو با 5.2 صفحه راحت با یه دست میگیرمو کار میکنم،فکر کنم برادران اپلی سایز دست بچه دبستانی رو به عنوان سایز دست انتخاب کردن که بله با اون دست نمیشه از 4 اینچ بالاترو با یه دست گرفت

  • Behnam
    Behnam | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    خيلى دوست دارم من هميشه علاقه دارم به ٤ اينچ البته ٤/٧ رو هم خوشم اومد هنوز ميتونه انتخاب خوبى باشه ولى ٥ رو يا بالاتر نه. سليقه خيلى ها ٤ اينچه عده اى هم بزرگتر رو استقبال ميكنند، در كل عالى ميشه اگه دوباره خط توليد ٤ اينچ رو راه اندازى كنه اپل.!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی