ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه به روزرسانی اندروید ۵ برای گلکسی S5 آغاز شده است

انتظار کاربران محصولات سامسونگ، با شروع عرضه آپدیت اندروید آب نبات چوبی برای دستگاه های موتورولا و ال جی، طی ماه گذشته شدید و شدید تر شده است؛ اما حالا، با شروع عرضه به روزرسانی مورد ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

انتظار کاربران محصولات سامسونگ، با شروع عرضه آپدیت اندروید آب نبات چوبی برای دستگاه های موتورولا و ال جی، طی ماه گذشته شدید و شدید تر شده است؛ اما حالا، با شروع عرضه به روزرسانی مورد بحث برای گلکسی اس ۵، این کاربران نیز آرامش خاطر بیشتری خواهند داشت. به نظر می رسد عرضه آپدیت نسخه ۵ اندروید، برای دستگاه یاد شده در کشور لهستان آغاز شده است. در این صورت، باید منتظر انتشار عمومی این به روزرسانی برای پرچمدار سال ۲۰۱۴ سامسونگ، پیش از پایان سال میلادی باشیم که احتمالا از اروپا آغاز خواهد گشت.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که می دانید، اندروید آب نبات چوبی، جدید ترین نسخه این سیستم عامل محبوب بوده و پلتفرمی منحصر به فرد را برای کاربران به ارمغان می آورد. این نسخه، با بهره بردن زبان طراحی جدید گوگل، متریال دیزاین و استفاده از المان های مسطح طراحی شده است. گوگل در هسته ی آن، به جای Dalvik از ART (Android Run Time) استفاده کرده که از مزایای متعدد این موضوع می توان به عمر بیشتر باتری و سرعت بهینه شده اشاره داشت.

همچنین اخیراً به نظر می رسد این کمپانی که مدت هاست از رابط کاربری مخصوص خود با نام TouchWiz در محصولاتش استفاده می کند، در حال ایجاد تغییراتی در آن بوده و به سمت استفاده از طراحی متریال دیزاین سوق یافته است و پیش بینی می شود تغییراتی که توسط این شرکت کره ای در نسخه ی آتی رابط یاد شده پیاده سازی خواهند شد به نسبت گذشته برای کاربران خوشایند تر باشند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Exclusive-Final-Preview-Android-Lollipop-Samsung-Galaxy-S5.mp4"]

Firmware اندروید ۵، که اکنون در اختیار SamMobile قرار دارد، به منظور عرضه به کاربران لهستانی فراهم شده است؛ هرچند، مدل های مورد استفاده این کاربران (SM-G900F)، تفاوتی با مدل های اروپایی نداشته و این موضوع نشان از این دارد که کاربران ساکن قاره سبز نیز به زودی به روزرسانی مورد بحث را دریافت خواهند کرد. SFR، اپراتور فرانسوی نیز به روزرسانی اندروید ۵ را تا پایان این ماه، به مشترکین خود عرضه خواهد کرد. تاریخ دریافت آپدیت مورد بحث برای گلکسی نوت ۴ نیز ژانویه ۲۰۱۵ اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • amir joon
    amir joon | ۶ دی ۱۳۹۳

    من نمیتونم آپ دیت کنم چیکار کنم؟کمک کنید

  • محمد
    محمد | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    من اس 5 دارم برای شرکت اس اف ار هست چرا پس نیووووومد؟
    من ابنبات چوبی میخوام

  • GHOST
    GHOST | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    احساس میکنم شبیه sense 6 htc شده رنگ بندی بالای منو ها گالری...

  • محمد
    محمد | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    آقا واسه اس ٤ كي مياد؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی