ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

برخی مشخصات احتمالی تلفن هوشمند OnePlus Two به بیرون درز پیدا کرد

شرکت وان پلاس سازنده ی تلفن هوشمند OnePlus One که به قاتل پرچمداران معروف شده، مطمئنا در حال آماده سازی جانشینی برای دستگاه یاد شده در سال ۲۰۱۵ است. هنوز کاملا مشخص نیست که نام ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

شرکت وان پلاس سازنده ی تلفن هوشمند OnePlus One که به قاتل پرچمداران معروف شده، مطمئنا در حال آماده سازی جانشینی برای دستگاه یاد شده در سال ۲۰۱۵ است. هنوز کاملا مشخص نیست که نام نسل جدید محصول مورد بحث OnePlus Two باشد یا OnePlus One Two یا ترکیب استفاده از کلمات One و Two، اما اخیرا شایعاتی در مورد مشخصات این جانشین مرموز منتشر شده که قابل توجه هستند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد سخت افزار تلفن هوشمند مورد بحث، از طریق یکی از نمایندگان فروش چینی این محصول به دست آمده.

بر اساس شایعات اعلام شده که در جانشین تلفن هوشمند OnePlus One از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۵ استفاده خواهد شد. صفحه نمایش این محصول بر اساس همین شایعات ۵.۵ اینچی ذکر شده ولی هیچ حرفی در مورد تراکم پیکسلی آن به میان نیامده و هنوز مشخص نیست در دستگاه مورد بحث از صفحه نمایشی با کیفیت QuadHD استفاده میگردد یا همچنان کیفیت ۱۰۸۰p حفظ گشته است.

همچنین گفته شده، حافظه ذخیره سازی داخلی دستگاه ۳۲ گیگابایت خواهد بود و یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپرساعت در آن جای میگیرد که نسبت به نسل قبل که ۳۱۰۰ میلی آمپرساعتی بود، ظرفیت بیشتری دارد. از سایر مشخصات اعلام شده تلفن هوشمند مورد بحث میتوان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی و نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن اشاره کرد.

بر طبق آنچه از طرف نماینده فروش وان پلاس در چین بدست آمده، و همانطور که قبلا هم در دیجیاتو نوشتیم، جانشین OnePlus One احتمالا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. خوشبختانه شرکت یاد شده ظاهرا میخواهد سیستم دعوت نامه ای خود را حذف نماید. همچنین مشخص نیست که OnePlus Two باز هم با رام سایانوژن عرضه خواهد شد یا اندروید ۵ آبنبات چوبی سفارشی شده بر روی آن نصب خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علی جهان دیده
    علی جهان دیده | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    به نظر من با سایانوژن 12 میاد که همون "اندروید ۵ آبنبات چوبی سفارشی شده" س

  • mojtaba
    mojtaba | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    ۳ماه سوم ۲۰۱۵ بعد اسنپ۸۰۵ ؟؟o_O

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی