ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در سال جاری ۱۳.۴ میلیارد دلار را صرف تحقیق و توسعه کرده است

یک تحقیق جدید نشان می دهد سامسونگ علیرغم همه ی مشکلاتی که در طول ماه های اخیر در زمینه ی فروش تلفن های هوشمندش تجربه کرده، کماکان نسبت به سایر رقبایش بیشترین هزینه را برای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

یک تحقیق جدید نشان می دهد سامسونگ علیرغم همه ی مشکلاتی که در طول ماه های اخیر در زمینه ی فروش تلفن های هوشمندش تجربه کرده، کماکان نسبت به سایر رقبایش بیشترین هزینه را برای تحقیق و توسعه در رابطه با خلق تکنولوژی های تازه می نماید.

بر اساس گزارش های صورت پذیرفته کمپانی کره ای در طول سال ۲۰۱۴ رقمی برابر با ۱۳.۴ میلیارد دلار را صرف توسعه و پدید آوردن تکنولوژی های جدید نموده تا شاید بتواند به روزترین و برترین موبایل های دنیا و ابزارهای دیگر در زمینه های مختلف را در آینده ای نزدیک تولید نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تحقیق یاد شده می گوید سامسونگ در قیاس با سایر کمپانی های فعال در حوزه ی IT بیشترین هزینه ها را در واحد تحقیق و توسعه اش می نماید و وقتی در مقیاس جهانی با سایر شرکت ها مورد مقایسه قرار گیرد به آسانی در این زمینه می تواند جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد و یک پله بالاتر از این غول تکنولوژی، کمپانی خودروسازی فولکس واگن قرار گرفته است.

آمارها نشان می دهند سامسونگ تقریباً چندین سال است که این رویه را مد نظر قرار داده و از آن پیروی می کند، کمپانی مذکور در سال ۲۰۱۳ نیز بودجه ای ۱۰.۴ میلیارد دلاری برای تحقیق و توسعه تکنولوژی های جدیدش در نظر گرفته بود.

پس از کره ای ها بزرگترین تولید کننده ی پردازنده در جهان یعنی اینتل جایگاه سوم را خود اختصاص داده، این شرکت آمریکایی در سال جاری ۱۰.۶ میلیارد دلار برای پدید آوردن تکنولوژی های جدید هزینه کرده و جایگاه چهارم نیز به مایکروسافت تعلق دارد. نکته در اینجاست که اپل یکی از بزرگترین رقبای سامسونگ در زمینه های مختلف جایگاه به خصوصی در جدول ارائه شده ندارد و به نظر می آید در این زمینه رقبایش کاملاً به آن برتری دارند.

صرف بودجه ی کلان تحقیقاتی توسط غول تکنولوژی کره جنوبی در سال ۲۰۱۴ به عرضه ی محصولی خلاقانه همانند تلفن هوشمند نوت اج منجر گشته و برخی از کارشناسان بر این باور هستند که در سال آتی سامسونگ نوآوری های بسیاری را در زمینه ی تلفن های هوشمند، لوازم خانگی و موارد دیگر از این دست را از خود بروز خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود مرسی

  • erfanm
    erfanm | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    این تفاوته یک برند معتبره با برنذ های چینی
    این هزیه
    نه صرف فعالان صنعت تکتولوژی میشه و شرکت سامسونگ باید اینو از یه جایی تامین کنه
    وقتی بری گوشی کپی بخری که فقط سخت افزار یه پرچمدار رو داره توی خودش نابود میکنی همچین تحقیقاتی رو
    واقعا جایگاه سامسونگ توی تحقیق و توسعه ستودنی هست

  • سهیل
    سهیل | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    بزرگترین مشکل سامسونگ اینه که اکوسیستم از خودش نداره. این همه پول تحقیق توسعه باید آخرش به اج ختم بشه. همین.

  • قاسم شیخی
    قاسم شیخی | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    به کجای اپل می نازید به سی پی یو که مغز یک گوشی هست که سامسونگ براش میزنه یا صفحه نمایش رتینا که شارپ براش می زنه اینقدر متعصب نباشید تازه وقتی تمام محصولات سامسونگ رو داشته باشی و راحت با هم با وای فای دایرکت وصل شدن میفهمی که سامسونگ تکه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی