ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ در تولید تلفن های پرچمدار خود از نمایشگرهای AMOLED بازیافتی استفاده کرده است؟

در طی چند روز گذشته شایعاتی در برخی از رسانه های مرتبط به کشور کره جنوبی شنیده شد و همینطور ویدئوها، لینک ها و توییت هایی بر روی اینترنت انتشار یافت که همگی اشاره به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در طی چند روز گذشته شایعاتی در برخی از رسانه های مرتبط به کشور کره جنوبی شنیده شد و همینطور ویدئوها، لینک ها و توییت هایی بر روی اینترنت انتشار یافت که همگی اشاره به شرکت سامسونگ داشتند، و در نهایت یکی از کارمندان این کمپانی در اشاره ای کوتاه در یک ویدئو موضوع را بسیار جدی تر کرد و نشان داد که شرکت مذکور در خط تولید تلفن های هوشمند پرچمدارش در برخی مواقع از نمایشگرهای AMOLED بازیافتی استفاده می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در سایت های مطرح خبری چندان به این موضوع پرداخته نشد چون مجموع مدارک و مستندات بر علیه سامسونگ زیاد نبودند، اما امروز مشخص شده است اتفاقات و رویدادهای پیش تر ذکر شده بدل به مسئله ای جدی در کشور کره جنوبی و بحث اول کلیه ی محافل تکنولوژیک آن گشته اند تا جایی که سامسونگ در وبلاگ خود پاسخی رسمی ارائه کرده و شایعات مذکور را کذب دانسته است.

در وبلاگ این شرکت آمده: "شایعاتی وجود دارد که بر اساس آنها گفته شده ما در تولید تلفن های هوشمند خود از نمایشگرهای بازیافتی AMOLED استفاده کرده ایم که این مسئله ابداً صحت ندارد. نمایشگرهای بازیافتی هرگز جایی در خط تولید سامسونگ نداشته اند و فقط در برخی موارد از آنها برای تعمیر و تامین گارانتی تلفن های هوشمند فروخته شده به مشتریان استفاده شده است."

کمپانی کره ای مورد بحث تاکید دارد تنها برای کاهش هزینه ی مشتریانش در حین استفاده از خدمات گارانتی مرتبط به تلفن های هوشمند تولیدیش، با اطلاع و کسب اجازه از خود آنها نمایشگرهای معیوب را با نمایشگرهایی که از روی تلفن های مشکل دار و یا موارد مشابه بازیافت شده بوده اند عوض کرده است. سامسونگ همچنین می افزاید کسی که به آتش شایعات دامن زده ابداً کارمند این شرکت نیست و در ویدئویی که وی منتشر کرده هیچ سندی برای اثبات حضور او در کارخانه این کمپانی وجود ندارد.

باید دید سامسونگ راست می گوید و این شایعات در همینجا خاتمه خواهند یافت و یا اینکه با گذشت زمان قضیه ابعاد تازه ای به خود خواهد گرفت.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung-used-refurbished-lcd-for-new-phone.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    الان این شایعه بود یا واقعی بود !

  • mostafa
    mostafa | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    و من الله التــــــــــوفیق هههههههههـ..... ههه

  • mahdi
    mahdi | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    دوستانی که اینجا نظر میدن کافیه فقط نظرشون بوی جانبداری از سامسونگ یا حس تخریب ا...ل داخلش باشه کافیه که بعضیا که باید متاسفانه بگم اغلبشون میخوان که طرف از صفحه روزگار محو بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی