ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا ۱۰۳۰ از مایکروسافت هرگز تولید و عرضه نخواهد شد

در طول روزهای گذشته شاهد انتشار شایعاتی پیرامون پرچمدار جدیدی از مایکروسافت با عنوان لومیا ۱۰۳۰ بودیم که در گزارش های مختلف از آن با اسم رمز "مک لارن" نیز یاد شده بود. انتظار می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

در طول روزهای گذشته شاهد انتشار شایعاتی پیرامون پرچمدار جدیدی از مایکروسافت با عنوان لومیا ۱۰۳۰ بودیم که در گزارش های مختلف از آن با اسم رمز "مک لارن" نیز یاد شده بود. انتظار می رفت موبایل مذکور جانشینی باشد برای پرچمدار معرفی شده در سال ۲۰۱۳ موسوم به نوکیا لومیا ۱۰۲۰ و همچنین بسیاری از محافل خبری از آن به عنوان تحولی جدی در زمینه ی دوربین تلفن های هوشمند یاد می کردند.

هفته پیش شاهد بودیم که گفته شد لومیا ۱۰۳۰ احتمالاً دارای دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که به فلش های LED بسیار قدرتمندی مجهز شده است. علاوه بر این شایعاتی شنیدیم که خبر از آمدن تکنولوژی مرتبط به تشخیص ژست های حرکتی کینکت مایکروسافت به بازار موبایل ها توسط این محصول مرموز می دادند.

اما امروز تام وارن (Tom Warren) یکی از نویسندگان و دبیران وب سایت TheVerge خبر داده است تصاویر منتشر شده مرتبط به لومیا ۱۰۳۰ در روزهای اخیر، در اصل نمونه ای اولیه و حاصل از پروژه مک لارن بوده است که کار بر روی آن متوقف شده و هرگز قرار نیست محصولی مبتنی بر آن به بازار بیاید. وی همچنین تاکید کرده این تلفن هوشمند دروبینش ۲۰ مگاپیکسلی بوده و درج خبر مرتبط به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اشتباه بوده است.

بسیاری از کارشناسان یکی از خلا های کنونی موجود در رابطه با پلتفرم ویندوزفون را عدم وجود یک پرچمدار قدرتمند و به روز مبتنی بر آن می دانند، در حالیکه خبر توسعه ی لومیا ۱۰۳۰ نوید از برطرف شدن این کمبود می داد حالا یکبار دیگر هواداران پلتفرم مورد اشاره باید منتظر بمانند تا شاید ردموندی ها در CES و یا کنفرانس جهانی موبایل امسال پرچمداری قدرتمند را رونمایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    تازه دلمون خوش شده بود که....

  • bahmanbs
    bahmanbs | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    اپدیت جدیدی برای توسعه دهنده ها منتشر شد و کرتانا میتونه به المانی و اسپانیایی و ایتالیایی و فرانسوی حرف بزنه
    لطفا پوشش بدید
    منبع windows central

  • pezhman
    pezhman | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    اگه تولیدش میکردن عالی میشد حتما میخریدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی