ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تبلت سامسونگ و لپ تاپ لنوو

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۸

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۸.۴ و لپ تاپ Lenovo Flex 2. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Samsung Galaxy Tab S 8.4

samsung-galaxy-tab-s-84 (1)

تبلت گلکسی تب اس ۸.۴ اینچی سامسونگ دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است. این محصول از چیپست اگزینوس ۵۴۲۰ بهره می برد که یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت ۱.۳ و ۱.۹ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت به روی آن سوار است. پردازشگر گرافیکی این محصول از نوع Mali-T628 MP6 است. مقدار فضای داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت بوده که البته با استفاده از کارت حافظه جانبی MicroSD می توانید به آن بیافزایید. در انتها باید عرض کنیم دوربین تبلت گلکسی تب اس ۸.۴ هشت مگاپیکسلی بوده و همچنین باتری آن ۴۹۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

قیمت محصول: ۱٫۵۱۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۴۹۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: BizOnline.ir

۲- Lenovo Flex 2

Notebook-Lenovo-Flex-2-Ca9e4ad

لپ تاپ فلکس ۲ از لنوو دارای یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی لمسی است که از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد. پردازنده این مدل، از نوع Intel Core i5 و با توان ۱.۷ گیگاهرتزی است. این محصول ۴ گیگابایت رم، ۵۰۰ گیگابایت هارد HDD و همچنین ۸ گیگابایت SSD، دو گیگابایت کارت گرافیک و همچنین باتری با ظرفیت ۳۲ وات ساعت دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید بررسی دیجیاتو را مطالعه نمایید.

قیمت محصول: ۲٫۳۶۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۲٫۲۹۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    خوب بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی