ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با +Contacts به مخاطبین تلفن خود در شبکه های اجتماعی مختلف از یک محل پیغام بدهید

کار در محیط شماره گیرهای پیشفرض iOS و اندروید شاید برای بسیاری کسالت آور و خسته کننده باشد. از محیط بی روح این شماره گیرها که بگذریم، امکانات آن را هم کامل نخواهیم یافت. به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

کار در محیط شماره گیرهای پیشفرض iOS و اندروید شاید برای بسیاری کسالت آور و خسته کننده باشد. از محیط بی روح این شماره گیرها که بگذریم، امکانات آن را هم کامل نخواهیم یافت.

به طور مثال در آن ها نمی توان کلیه حساب های کاربری مخاطبین خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به صورت یکجا جمع آوری کرده و از همانجا به آنها پیغام داد. +Contacts اپلیکیشنی است که هر دو مشکل ذکر شده را به آسانی برای شما رفع و رجوع می کند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

+Contacts در ظاهر یک شماره گیر شکیل و مرتب برای برقراری تماس و ثبت مکالمات است که محیط پویا و مصورش، کاملا خلاف چیزی است که تاکنون در شماره گیرهای بی روح موبایل هایمان دیده ایم. اما زینت بخشی به محیط شماره گیری تنها چیزی نیست که با این اپلیکیشن بدست خواهید آورد.

بهترین قابلیت این اپلیکیشن، جمع آوری اطلاعات مخاطبین دفترچه تلفن شما از پروفایلشان در شبکه های اجتماعی مثل توئیتر، فیسبوک، گوگل پلاس و واتس اپ در یک محل است. با این امکان، دیگر نیازی نیست که برای پیام رسانی به آنها چندین اپلیکیشن مختلف را باز و بسته کنید و وجود +Contacts برای کلیه این کارها کفایت می کند.

com.contapps.android5

ضمنا این اپلیکیشن بعضی از اطلاعات مخاطبین دفترچه تلفن شما را از حساب های کاربریشان در شبکه های اجتماعی گردآوری می کند؛ مثلا از آخرین عکس پروفایل دوستتان در فیسبوک برای آیکن مخاطب استفاده کرده یا روز تولد هر کدام را به شما یادآوری می کند. مضاف بر این با وارد کردن آدرس محل زندگی مخاطب قادرید از محیط اپلیکیشن، محل زندگی وی را روی نقشه مشاهده کنید.

تعویض تم اپلیکیشن، دسته بندی فهرست مخاطبین به اشکال مختلف، یکی کردن شماره های مختلف یک مخاطب، گرفتن بک آپ از پیامک ها و مکالمات در فضای ابری و قابلیت همگام شدن با ساعت های هوشمند در نسخه اندروید از دیگر قابلیت های این شماره گیر مدرن و پیشرفته محسوب می گردند.

+Contacts به صورت رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و مطمئنا یکی از برترین اپلیکیشن هایی است که در سال 2014 آن را تجربه خواهید کرد.

+Contacts

+Contacts

سازنده: Contacts Plus team قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 13.9 / 13.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    این برنامه نیاز به وارد کردن شماره داره؟

  • ali
    ali | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    ابنکه همرو یجا میاره خوبه :)
    اما people وینفون یچیز دیگس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی