ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی بر بازی ایرانی لگوباز

بارها در مطالب معرفی بازی در دیجیاتو، حمایتمان را از بازی هایی با گرافیک ساده اما گیم پلی سرگرم کننده بیان کرده ایم. خوشبختانه در پلتفرم موبایل چنین بازی هایی کم نیستند و نکته خوشحال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

بارها در مطالب معرفی بازی در دیجیاتو، حمایتمان را از بازی هایی با گرافیک ساده اما گیم پلی سرگرم کننده بیان کرده ایم. خوشبختانه در پلتفرم موبایل چنین بازی هایی کم نیستند و نکته خوشحال کننده دیگر اینکه بازی سازان داخلی ما نیز تاکنون آثار شایسته ای را در این قالب برای تلفن های هوشمند طراحی کرده اند.

لگوباز یک بازی فکری خوش ساخت از یک سازنده ایرانی است که با هدف سرگرمی مخاطب در کافه بازار منتشر شده. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

روند بازی لگوباز بسیار ساده است. مجموعه ای از بلوک های لگویی به هم چسبیده و رنگارنگ، در مرکز صفحه در حال چرخش اند و باید در زمانی محدود تخریب شوند. تنها وسیله شما برای خرد کردن ساختار لگویی یک توپ کوچک است که باید آن را به سمت بلوک ها پرتاب کنید.

این توپ در شروع هر مرحله به رنگ سیاه است که برای خرد کردن بلوک ها رنگی، باید در ابتدا آن را به سطوح رنگی بالا و پایین صفحه بچسبانید و پس از اینکه رنگ گرفت، آن را به سمت بلوک هایی از همان رنگ برای منفجر شدن بفرستید.

2

بازی به طور کلی از 20 مرحله تشکیل شده که در مراحل نخست بسیار آسان است، اما هر چه که به جلو بروید هم موانع رو به روی بلوک ها بیشتر شده و هم زمانتان برای خراب کردن آنها کوتاه تر می شود، بنابراین تا می توانید باید سریع و بدون اشتباه عمل کنید. البته ظهور آیتم های کمکی مثل زمان اضافه و تبدیل توپ به اره در رد کردن مراحل به شما کمک خواهند کرد.

نکته ای که می توان به عنوان نقطه ضعف لگوباز قلمداد کرد، نبود حالت Pause است که موجب شده برای توقف بازی مجبور به خروج کامل از مرحله شوید. امیدواریم در نسخه های بعدی لگوباز شاهد اضافه شدن این قابلیت به این بازی باشیم.

لگوباز برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و قیمت 700 تومانی در نظر گرفته شده برای آن، در مقایسه با خیل عظیم بازی های پولی پوچ و بی محتوای موجود در کافه بازار منصفانه به نظر می رسد.

لگوباز

لگوباز

سازنده: حسن دهقانیان قیمت: 700 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    اوووو HD .... اووو 700 تومن ! مجانی هم بدن نمیخوام

  • کوتلاس
    کوتلاس | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    هنوزم iOS...

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو.
    به امید پیشرفت روز افزون بازی سازان و برنامه نویسان ایرونی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی