ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسکار اپل برگزار شد: بهترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۴

همه ساله اپلیکیشن های زیادی پای در فروشگاه اپل، iTunes می نهند و در این بین برخی از آنها، از اقبال عمومی و کارکرد بسیار خوبی برخوردار می شوند. همه ساله در انتهای سال میلادی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

همه ساله اپلیکیشن های زیادی پای در فروشگاه اپل، iTunes می نهند و در این بین برخی از آنها، از اقبال عمومی و کارکرد بسیار خوبی برخوردار می شوند. همه ساله در انتهای سال میلادی و نزدیک به سال نو، اپل فستیوالی را برگزار می کند و در آن، به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آن سال می پردازد.

این کار هم اکنون برای سال ۲۰۱۴ انجام شده و اپل برترین اپلیکیشن های امسال را معرفی کرده و ما هم در این مطلب قصد داریم به این موارد اشاره داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برترین اپلیکیشن سال: Elevate - Brain Training

Elevate-scrn

این اپلیکیشن در غالب بازی ها و تمرینات روزانه به شما کمک می کند که تمرکز خود را افزایش و همچنین، قدرت مکالمه، سرعت پردازش ذهنی و غیره را در خود بهبود دهید. طبق گفته سازنده اپلیکیشن تمرینات Elevate بر اساس علوم عصب شناسی و حرکتی طراحی و برای ساخت الگوریتم آن تحقیقات علمی بسیاری انجام شده.

امکانات کلیدی اپلیکیشن عبارت هستند از:

  • تمرین به شکل بازی برای بالا بردن مهارت های ذهنی مانند: تمرکز، سرعت پردازش، دقت و درک مطلب
  • پیگیری عملکرد تمرینات با جزئیات دقیق
  • تمرینات روزانه شخصی سازی شده بر اساس مهارت های انتخابی شما
  • قابلیت انطباق سطح دشواری تمرینات جهت اطمینان مفید بودن آنها
  • تقویم تمرینات جهت دنبال کردن سطح پیشرفت و بالا رفتن سطح انگیزه

حال این اپلیکیشن توانسته لقب برترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۴ فروشگاه اپل، آیتونز را به خود اختصاص دهد و این نشان از کیفیت، عملکرد و رضایت کاربر از این محصول دارد.

Elevate - Brain Training

Elevate - Brain Training

سازنده: الویت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۴۲.۳ مگابایت مگابایت زبان:

مقام دوم: Hyperlapse from Instagram

مقام دوم برترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۴ آیتونز به Hyperlapse رسید که یکی از اپلیکیشن های اینستاگرام است. شما به وسیله این اپلیکیشن می توانید اقدام به تصویربرداری با دور تند (TimeLapse) نمایید. به کمک این اپلیکیشن شما می توانید در یک مدت زمان کوتاه، فیلمی چند دقیقه ای را با سرعت بالا به دوستان خود نشان دهید.

این اپلیکیشن امکان کاهش و کنترل سرعت پخش را به شما می بخشد و به دلیل استفاده از تکنیکی خاص برای حذف لرزش های دست در ویدئو، از عملکرد نسبتا خوبی برخوردار است.

Hyperlapse from Instagram

Hyperlapse from Instagram

سازنده: Instagram قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 10.9 مگابایت زبان:

Yahoo News Digest

Yahoo News Digest scrn

این اپلیکیشن یکی از مجموعه اپلیکیشن های یاهو است و همانطور که از نام آن بر می آید، به شما در جستجوی اخبار مهم از منابع مختلف کمک می کند. به گفته سازندگان این اپلیکیشن، خبرها را از چندین منبع معتبر جمع آوری کرده و بخش های کلیدی آنها را به شما نشان می دهد. شما می توانید در دسته بندی های مختلف به جستجوی اخبار مورد علاقه خود بپردازید.

Yahoo News Digest

Yahoo News Digest

سازنده: Yahoo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 23.8 مگابایت زبان:

Storehouse - Visual Storytelling

Storehouse

با اپلیکیشن Storehouse شما می توانید عکس ها و ویدیوهای خود در دسته بندی های مختلف با یکدیگر ترکیب کرده و طی یک داستان زیبا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن از یک شبکه اجتماعی داخلی هم برخوردار است که در آن امکان لایک زدن و ارسال نظرات برای دیگر دوستان تان فراهم است.

Storehouse - Visual Storytelling

Storehouse - Visual Storytelling

سازنده: Storehouse قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 32.5 مگابایت زبان:

SwiftKey Keyboard

swiftkey

کیبورد نام آشنای SwiftKey همانطور که انتظار می رفت جزو اپلیکیشن های برتر سال ۲۰۱۴ آیتونز قرار گرفت. این کیبورد به خوبی تایپ و نحوه نوشتار شما را فرا می گیرد و پس از مدتی سرعت تایپ شما را بالا می برد. این کیبورد از سوایپ نیز پشتیبانی می کند که البته متاسفانه هنوز خبری از زبان فارسی در این اپلیکیشن نشده است.

SwiftKey

SwiftKey

سازنده: SwiftKey قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 28.3 مگابایت زبان:

1Password

1Password برای iOS

اپلیکیشن ۱Password برای این منظور آمده که شما فقط یک کلمه عبور قوی را به خاطر بسپارید و تحت حفاظت آن، کلمات عبور را به این اپلیکیشن بدهید. این اپلیکیشن برای هر سایت کلمات عبور استاندارد و امن می سازد، در دیتابیس خود ذخیره و سپس با هر بار باز کردن سایت کلمه عبور را وارد می کند. تمام آنچه که در 1Password قرار می گیرد توسط یک کلمه عبور اصلی که تنها شما از آن مطلع هستید محافظت می شود.

در iOS 8 شما می توانید در مرورگر سافاری نیز از افزونه این اپلیکیشن بهره ببرید و امنیت کلمات عبور خود را به خوبی حفظ نموده و مورد استفاده قرار دهید.

1Password

1Password

سازنده: AgileBits Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 17.5 مگابایت زبان:

+Camera

اپلیکیشن +Camera در این مدت بارها برنده جایزه شده و از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. +Camera بسیار ساده طراحی شده و در کنار این سادگی امکانات بسیار قوی ای نیز در خود جای داده است. این اپلیکیشن قابلیت هایی مثل نورسنجی و فوکوس لمسی، زوم دیجیتال ۶ برابری، قابلیت شفاف سازی با Clarity، حالت صحنه های مختلف، افکت ها و قاب ها و همچنین به اشتراک گذاری را در یک محیط زیبا و ساده در اختیار شما قرار می دهد.

+Camera

+Camera

سازنده: tap tap tap قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 56.3 مگابایت زبان:

Toca Lab

tocalab scrn

2.99 دلار هزینه ای است که باید برای یادگیری جدول تناوبی آقای مندلیف در قالب بازی و سرگرمی در دنیای Toca Lab بپردازید و یکی از برترین بازی های سال 2014 را تجربه کنید.

کار شما در Toca Lab دقیقا همان کاری است که سال ها پیش مندلیف برای کشف عناصر انجام داد، با این تفاوت که شما این کار را در یک آزمایشگاه فانتزی و با انجام حرکاتی خنده دار انجام می دهید. هر کدام از این عناصر خصوصیات احمقانه منحصر به فردی دارند که موجب شناسایی شان توسط شما خواهد شد، بنابراین اگر عاشق سر و کله زدن با عناصر هستید Toca Lab یکی از بهترین انتخاب های شما در گجت هوشمندتان خواهد بود.

Toca Lab

Toca Lab

سازنده: Toca Boca AB قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 88.3 مگابایت زبان:

NYT Now

NYT Now Scrn

اپلیکیشن NYT Now متعلق به کمپانی نیویورک تایمز است که روزنامه ای به همین نام منتشر می کند. در این اپلیکیشن شما به جدیدترین و مهم ترین اخبار روز دسترسی خواهید داشت. البته استفاده از این سرویس برای ماه اول به طور کامل رایگان و پس از آن، کاربر بدون پرداخت حق اشتراک می تواند ۱۰ مقاله را مطالعه کند.

NYT Now

NYT Now

سازنده: The New York Times Company قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 24 مگابایت زبان:

120Sports

120Sports scrn

اگر از طرفداران دنیای ورزش هستید، اپلیکیشن 120Sports مناسب شما خواهد بود. با کمک این اپلیکیشن شما از آخرین خبرهای دنیای ورزش با خبر خواهید شد و همچنین، به صورت رایگان می توانید ۱۰ ساعت در روز به مشاهده برنامه های ورزشی بپردازید. ورزش هایی مثل بسکتبال، فوتبال امریکایی، بیس بال، رالی و غیره جزو مواردی هستند که خبرهایشان در این اپلیکیشن دیده می شود.

120Sports

120Sports

سازنده: 120 Sports LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.8 مگابایت زبان:

Camu

camu

اگر اهل عکاسی با آیفون خود هستید، حتما اپلیکیشن Camu را تجربه کنید. به وسیله این اپلبکیشن شما می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را ویرایش کنید و نتیجه نهایی را با بهترین کیفیت ممکن برای دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن عکاسی سلفی را برای شما تا حد بسیار زیادی ساده می کند و همچنین با قابلیت Super Focus هم جلوه زیبایی به عکس شما می بخشد.

Camu

Camu

سازنده: Sumoing Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 12.3 مگابایت زبان:

Spring - Go Shopping

Spring Go Shopping

این اپلیکیشن با فروشگاه های مختلفی تحت قرار داد است تا شما یک تجربه خرید بسیار خوب را کسب کنید. به وسیله اپلیکیشن Spring Go Shopping شما می توانید خریدهای خود، شامل جواهرات، لباس و لوازم آرایشی را از طریق سرویس Apple Pay و تاچ آی دی به ثبت برسانید. پس از ثبت خرید و پرداخت هزینه، بسته مورد نظر به آدرس شما پست خواهد شد. متاسفانه طبیعتا این سرویس در ایران کاربردی نخواهد داشت.

Spring - Go Shopping

Spring - Go Shopping

سازنده: Spring NYC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 21.3 مگابایت زبان:

BuzzFeed

BuzzFeed

یکی دیگر از برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۴، BuzzFeed است که از دیرباز به جمع آوری اخبار روز در شاخه های مختلف می پرداخت. در این اپلیکیشن شما می توانید حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را وارد کنید و سپس دسته بندی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده تا هر روز جدیدترین اخبار روز را دریافت نمایید.

BuzzFeed

BuzzFeed

سازنده: BuzzFeed قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 13.1 مگابایت زبان:

Peak - Brain Training

peak

اپلیکیشن Peak به شما کمک می کند تا در غالب ۲۰ بازی در سطوح دشواری مختلف، حافظه، تمرکز، حل مشکلات، چابکی و گفتار خود را بهبود ببخشید. این اپلیکیشن با پس زمینه علمی مراحل شما را تحلیل کرده و سپس بر اساس عملکرد شما، به شکل بازی و سرگرمی توانایی های ذهنی شما را تقویت می کند.

Peak - Brain Training

Peak - Brain Training

سازنده: Brainbow قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 91.7 مگابایت زبان:

Nighty Night Circus

Nighty Night Circus scrn

اگر در منزل کودک دارید از خرید این اپلیکیشن ۳ دلاری پشیمان نخواهید شد. این اپلیکیشن مجموعه ای از داستان های شبانه را مناسب گروه سنی +۴ سال را جمع آوری کرده و در یک ظاهر جذاب، با موسیقی و انیمیشن های زیبا آنها را باز خوانی می کند. راوی این اپلیکیشن در حال حاضر زبان های انگلیسی، آلمانی، سوئیسی آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هلندی، سوئدی، ایتالیایی، نروژی، پرتغالی، روسی، ترکی، برزیل، چینی، ژاپنی و کره ای را پشتیبانی می کند.

Nighty Night Circus

Nighty Night Circus

سازنده: Fox and Sheep GmbH قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 240 مگابایت زبان:

Yummly Recipes & Grocery Shopping List

yum

اگر به آشپزی علاقه وافر دارید، این اپلیکیشن این لذت را دو چندان می کند. به وسیله اپلیکیشن Yummly شما می توانید در میان غذاهای مختلف بگردید و به وسیله تصاویر و دستور العمل، پختن آنها را فرا بگیرید. همچنین این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا با ایجاد یک لیست مواد مورد نیاز را خریداری کنید.

Yummly Recipes & Grocery Shopping List

Yummly Recipes & Grocery Shopping List

سازنده: Yummly قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 34.2 مگابایت زبان:

Waterlogue

Waterlogue scrn

اپلیکیشن های عکاسی بسیاری در اپ استور وجود دارند. در این بین فقط برترین آنها می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند و Waterlogue توانسته در بین بهترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۴ اپل هم قرار بگیرد. این اپلیکیشن عملکرد ساده ای دارد: به تصاویر شما در ۱۴ استایل آماده مختلف افکت آب اضافه می کند و عکس شما را به شکل نقاشی آبرنگ در می آورد. شما می توانید شدت فیلترها و همچنین قاب دور عکس را کنترل کنید و نتیجه نهایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Waterlogue

Waterlogue

سازنده: Tinrocket قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 46.3 مگابایت زبان:

Human - Activity & Calorie Tracker

Human scrn

به وسیله اپلیکیشن Human شما می توانید ورزش های خود را تحت نظر یک مربی مجازی پیش ببرید. این اپلیکیشن حرکت های ورزشی شما را درک می کند و بر اساس نوع ورزش شما، مقدار کالری سوزانده شده را هم به شما نشان می دهد. در نهایت با ثبت مقدار ورزش روزانه، به شما در ماه یک آمار کلی می دهد تا وضعیت سلامتی و بدنی خود را تحت کنترل خود داشته باشید.

Human - Activity & Calorie Tracker

Human - Activity & Calorie Tracker

سازنده: Human قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 20.9 مگابایت زبان:

Steller

Steller scrn

به وسیله اپلیکیشن Steller در یک محیط زیبا و ساده، می توانید داستان های خود را در قالب عکس ها و ویدیوهایی که گرفته اید بیان کنید. این اپلیکیشن به سادگی می تواند تصاویر و ویدیوهای شما را به صورت کتابچه های زیبا در آورده و سپس به شما این امکان را می دهد تا آنها را به وسیله ایمیل و شبکه های اجتماعی برای دیگر دوستان تان بفرستید.

Steller

Steller

سازنده: Mombo Labs LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 12 مگابایت زبان:

TeleStory

TeleStory scrn

اگر به برنامه سازی تلویزیونی کودکان علاقه دارید باید بگوییم اپلیکیشن TeleStory این امکان را به شما می بخشد. به وسیله این اپلیکیشن شما می توانید داستان خود را به شکل برنامه های تلویزیونی کارتونی بسازید. افکت های جذاب، نمونه های آماده و انیمیشن های زیبا از ویژگی های این اپلیکیشن هستند و می توانند سرگرمی بسیار خوبی برای شما و کودکان دلبند شما باشند.

TeleStory

TeleStory

سازنده: LaunchPad Toys قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 332 مگابایت زبان:

Network TV

Network TV Scrn

اپلیکیشن Network TV مجموعه ای از ویدیوهای آموزشی، تفریحی، ورزشی و غیره را برای شما جمع آوری می کند و در واقع یک شبکه تلویزیونی منحصر به شخص شما را در اختیارتان قرار می دهد. به وسیله این سرویس شما می توانید ویدیوهای مورد علاقه تان را در کانال شخصی خود قرار دهید و با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Network TV

Network TV

سازنده: N3TWORK Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 15.4 مگابایت زبان:

Litely

litely

اپلیکیشن Litely امکان ویرایش عکس هایتان را به شما می دهد. این اپلیکیشن در یک ظاهر زیبا و ساده تصاویر شما را از نظر نور، روشنایی، اکسپوژر، شفافیت و غیره تغییر دهد. همراه در این اپلیکیشن ۹ پک آماده هم قرار داده شده که می توانید برای ویرایش تصاویر از آنها استفاده کنید.

Litely

Litely

سازنده: Litely LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 26.7 مگابایت زبان:

Uber

uber

Uber یکی از معروف ترین و بهترین اپلیکیشن های تاکسی یابی است که در چهل کشور دنیا فعال است. به وسیله این اپلیکیشن شما می توانید درخواست راننده کنید و در چند دقیقه، راننده شخصی شما به نزد تان آمده و شما را به مقصدتان می رساند.

Uber

Uber

سازنده: Uber Technologies قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 32.5 مگابایت زبان:

Star Walk™ 2

starwalk

اپلیکیشن Star Walk همانطور که از نام آن پیداست، مناسب علاقه مندان نجوم و ستاره شناسی است. به وسیله این اپلیکیشن شما می توانید صورت های فلکی و اجرام آسمانی را در یک ظاهر زیبا و سه بعدی ببینید و همچنین، با حرکت تلفن هوشمند خود، ستاره ها را در جایگاه حقیقی شان دنبال کنید.

Star Walk 2

Star Walk 2

سازنده: Vito Technology Inc قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 124 مگابایت زبان:

Cinematic

Cinamatic

اپلیکیشن Cinematic مناسب ساخت فیلم های کوتاه است. به وسیله این اپلیکیشن شما می توانید فیلم های کوتاه خود را همانند آنچه که در اینستاگرام رخ می دهد، با افکت های زیبا ترکیب کنید و یک فیلم کوتاه جذاب بسازید. همچنین می توانید به روی فیلم ساخته شده خود موسیقی بگذارید و نهایتا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Cinematic

Cinematic

سازنده: Hipstamatic, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 15.8 مگابایت زبان:

Health Mate

Health Mate

اپلیکیشن Health Mate یکی دیگر از اپلیکیشن های سلامتی است. به وسیله آن شما می توانید قدم ها و زندگی روزانه خود را تحت نظر داشته باشید. یکی از قابلیت های خوب این اپلیکیشن، امکان دعوت دوستان به چالش جهت ورزش بیشتر است. اگر به سلامت بدن خود اهمیت می دهید این اپلیکیشن رایگان را هم روی آیفون خود نصب داشته باشید.

Health Mate

Health Mate

سازنده: WiThings قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 65.6 مگابایت زبان:

Paper

Paper

اپلیکیشن Paper متعلق به فیسبوک است و شما این شبکه اجتماعی را در یک قالب متفاوت خواهید دید. در این اپلیکیشن شما می توانید مطالبی که دوستان تان به اشتراک می گذارند را در یک ظاهر کاشی شکل مشاهده کنید و یک تجربه فیسبوک گردی جذاب را کسب خواهید کرد. از طرفی شما می توانید ظاهر کلی را به اشکال دلخواه تان تغییر دهید. همچنین شما می توانید مطالب مورد علاقه خود را در دسته بندی های مختلف را نیز مشاهده نمایید.

Paper

Paper

سازنده: Facebook قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 53.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Amirsam
    Amirsam | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    يه برنامه ايي چيني شبيه سيبچه معرفي كنيد با كارايي بهتر

  • Saeed
    Saeed | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    Slm.age mikhahid barname haye pooli app store ro download konid az barname iTools estefade konid.esme appetoon ro minevisin va down mikonid.dar zemn iphone 6 benazate man behtarine.man khodam daram.albate bayad herfeii bashin ta karaii asooni dashte bashin

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی