ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون به عرصه تحویل فوری غذا نیز وارد می شود

تحویل غذا تجارتی است که شرکت های زیادی به صورت محلی یا حتی منطقه ای در کشورهای مختلف مشغول به آن هستند. اما در روزهای گذشته آمازون نیز اعلام کرده که قصد دارد با عرضه ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

تحویل غذا تجارتی است که شرکت های زیادی به صورت محلی یا حتی منطقه ای در کشورهای مختلف مشغول به آن هستند. اما در روزهای گذشته آمازون نیز اعلام کرده که قصد دارد با عرضه این سرویس، بخش جدیدی را در به امکانات و خدماتش اضافه کند. خدماتی که زیرمجموعه بخش Amazon Local در این سایت به حساب می آیند.

این سرویس تازه هم اکنون در سایت آمازون و همینطور اپلیکیشن اندروید و iOS آن وجود دارد. هر کسی می تواند سرویس مذکور را در محلی که این خدمات ارائه می شود دریافت کند. با مراجعه به بخش مذکور و وارد کردن آدرس، لیستی از رستوران هایی که از این خدمات بهره می برند ظاهر می شود. پس از انتخاب غذای مورد نظر امکان پرداخت نیز از طریق حساب کاربری آمازون وجود خواهد داشت.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

چنین خدماتی از پرسودترین سرویس ها به حساب می آیند و آمازون با آگاهی از این مساله اقدام به ورود به این عرصه کرده است. در کشور ما نیز خدمات مشابهی در زمینه عرضه محصولات رستوران ها و حتی میوه در حال راه اندازی است که امکان سفارش و دریافت فوری غذا را برای کاربران ساده تر کرده است. در صورت ارائه این سرویس در مناطق بیشتر، افراد بیشتری می توانند از این خدمات بهره برده و علاوه بر افزایش ایجاد شغل، هزینه های بالای حمل و نقل و خرید حضوری از میان برداشته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • 1person
    1person | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    اگه دیجیکالا این کارها رو کنه خیلی خوب میشه :))
    امیدوارم یه رقیب واسه دیجیکالا پیدا شه :)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی