ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توشیبا از تولید تبلت ۲۴ اینچی مناسب کسب و کار خبر داد

توشیبا اخیرا از تولید یک تبلت مناسب کسب و کار خبر داده و نام آن را Shared Board یا تخته به اشتراک گذاری گذاشته است. این تبلت دارای یک نمایشگر ۲۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰پی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

توشیبا اخیرا از تولید یک تبلت مناسب کسب و کار خبر داده و نام آن را Shared Board یا تخته به اشتراک گذاری گذاشته است. این تبلت دارای یک نمایشگر ۲۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰پی و تقریبا هم اندازه یک تلویزیون است.

Shared Board دارای ضخامتی در حدود یک اینچ است و از پردازنده دو هسته ای با توان پردازشی یک گیگاهرتز، ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی بهره می برد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این دستگاه دارای بلوتوث، وای فای 802.11n و اندروید ۴.۲.۱ Jelly Bean است. گفته شده که احتمالا این محصول دارای یک کنترل از راه دور است که می توان از آن در جلسات پرزنتیشن استفاده کرد. همچنین به لطف ورودی HDMI می توان از این تبلت به عنوان تلویزیون، مانیتور و حتی یک نمایشگر دوم برای نمایش محتوای تلفن همراه هوشمند از طریق Miracast هم بهره برد.

توشیبا گفته که در این تبلت از ۲ اسپیکر ۲ واتی استفاده کرده و همچنین، اندروید به کار رفته در این محصول را به گونه ای شخصی سازی کرده که بتوان ۲ اپلیکیشن را به صورت همزمان در دو سمت نمایشگر آن اجرا کرد. هنوز از پردازنده استفاده شده، قیمت و یا حتی نحوه عرضه این محصول خبری منتشر نشده ولی حدس به یقین ما این است که تبلت توشیبا صرفا در ژاپن به فروش خواهد رسید.

20141204_2-zu1

در رابطه با این تبلت شبهات زیادی هنوز مطرح است که به آنها اشاره می کنیم. اساسا وقتی دستگاهی با چنین کارکردی ساخته می شود، ما انتظار داریم که از دوربین دوم با قابلیت های مناسب ویدیو کنفرانس بهره ببرد که سخنی از آن به میان نیامده. همچنین استفاده از یک اندروید قدیمی که بیش از دو سال پیش عرضه شد یکی دیگر از نقاط منفی این محصول خواهد بود. چرا که کمپانی ها امروزه تمام تلاش خود را می کنند تا دستگاهی با سیستم عامل به روز عرضه کنند.

در ضمن احتمال اینکه در این تبلت ما فروشگاه گوگل پلی را نبینیم بسیار زیاد است، شاید توشیبا قصد دارد همراه با این محصول از فروشگاه اپلیکیشن شخصی خود رو نمایی کند. یکی دیگر از مواردی که اشاره ای به آن نشد، باتری و نحوه شارژ دهی این محصول است که این خود به عنوان یکی از فاکتورهای بسیار مهم گجت های مناسب کسب و کار محسوب می شود.

باید دید توشیبا چه سیاستی را در رابطه با یک تبلت ۲۴ اینچی در پیش خواهد گرفت و آیا اینکه چنین محصولی مورد پسند علاقه مندان به تکنولوژی قرار خواهد گرفت یا خیر. حدس شما چیست؟

AH
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • 1person
    1person | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    24 اینچ؟؟؟؟؟:)
    خیلی هم خوب

  • TROOL
    TROOL | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    24 اینچ!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی