ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمندی که سرعت مطالعه شما را بالا می برد

بازار پوشیدنی ها با انبوه ساعت های هوشمند، دستبندهای سلامتی و گجت های پیش رو مثل ساعت اپل بسیار پر جمعیت شده است. Uno Noteband نام یکی دیگر از پوشیدنی های مچ دست است که قصد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

بازار پوشیدنی ها با انبوه ساعت های هوشمند، دستبندهای سلامتی و گجت های پیش رو مثل ساعت اپل بسیار پر جمعیت شده است. Uno Noteband نام یکی دیگر از پوشیدنی های مچ دست است که قصد دارد با یک شیوه جدید در این خیل جمعیت دیده شود: نمایش تنها یک کلمه در نمایشگر

این گجت با هر بار نمایش یک کلمه سرعت مطالعه شما را هم بالا می برد و در حال حاضر در وب سایت Indiegogo در حال جذب سرمایه است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Uno از نرم افزار تندخوانی Spritz استفاده می کند که در حال حاضر در قابل اپلیکیشن هایی برای موبایل ظاهر شده. همانطور که گفتیم این محصول بدین صورت کار می کند که هر کلمه جایگزین کلمه بعدی شده و هر بار تنها یک مورد نمایش داده می شود. تمامی کلمات در یک جایگاه ظاهر می گردنند و به مرور زمان، به مهارت تندخوانی شما را تا ۷۰۰ کلمه در دقیقه بالا می برد.

البته شما می توانید بسته به نیاز خود سرعت نمایش کلمات را بالا یا پایین ببرید. این روش یک متد جدید برای مطالعه نوتیفیکیشن ها، ایمیل ها و پیامک ها بدون نیاز به دیدن تلفن همراه هوشمند است.

unonoteband2

دستبند Uno به عنوان یک گجت سلامتی هم پا به پای شما قدم های تان را می شمارد و زندگی ورزشی شما را تحت نظر خود دارد. این دستبند با سرویس Apple Health و Google Fit سازگاری کامل دارد. این دستبند برای بازی بازان هم گجت خوبی محسوب می شود و می تواند پیغام های سرویس های Xbox Live، پلی استیشن و استیم را به آنها نشان دهد. از طرفی بدون تمام این ویژگی ها Uno می تواند نقش یک ساعت خوب هم ایفا کند.

به دلیل اینکه نمایشگر OLED این دستبند از ویژگی های بصری بالایی برخوردار نیست، می توان تا ۳ روز بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کرد. عمر باتری یکی از ضعف های بزرگ گجت های پوشیدنی هستند و این که محصولی بتواند بیش از یک روز دوام باتری داشته باشد یک امتیاز مثبت برای آن محسوب می شود.

در حال حاضر این گجت به قیمت ۵۹ دلار پیش فروش می شود و پس از اتمام فروش اولیه، قیمت آن به ۶۹ دلار افزایش می یابد. هنوز ۳۰ روز تا پایان کمپین جذب سرمایه Uno باقی مانده و سازندگان توانسته اند ۲۰ هزار دلار کسب کنند و قصد دارند به هدف ۵۰ هزار دلار برسند.

از نظر هزینه ای Uno به مراتب قیمت بسیار مناسب تری را نسبت به دیگر پوشیدنی ها دارد و می تواند یک گزینه بسیار خوب برای علاقه مندان به این تکنولوژی محسوب شود. باید دید این محصول در صورت موفقیت در جذب سرمایه، در به دست آوردن دل کاربران هم موفق عمل می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • 1person
    1person | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    کسی که بخواد بخونه به این چیزا نیاز نداره :)

  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    من همینجوریش درس نمیخونم این ساعت منو به جای اینکه به راه راست هدایت کنه از راه خودش خارج شده و ناباب میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی