ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی سرانجام از ابتدای ۲۰۱۵ به غرب می آید

شیائومی که از شناخته شده ترین برندهای تلفن همراه چینی است، پس از مدت ها برای ورود به بازارهای غرب در ماه های آینده آماده می شود. از این شرکت به واسطه عرضه محصولاتی مطلوب ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

شیائومی که از شناخته شده ترین برندهای تلفن همراه چینی است، پس از مدت ها برای ورود به بازارهای غرب در ماه های آینده آماده می شود.

از این شرکت به واسطه عرضه محصولاتی مطلوب -مانند Xiaomi Mi4- به بازار، با عنوان اپل ِ شرق یاد میشد.

تا به امروز همه موفقیت های شیائومی، به بازار آسیا و خصوصا بازار چین محدود شده بود. اما انتشار چندین گزارش در رسانه های مختلف، از حضور این شرکت در بازارهای غربی تا اوایل سال آینده میلادی خبر می دهد. در واقع پرچمدار جدید این شرکت Xiaomi Mi5 احتمالا در نمایشگاه CES 2015 در لاس‌وگاس آمریکا رونمایی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته شده که Mi5 از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی QHD، پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰، دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص اثرانگشت بهره می برد. تصاویری از آن نیز اینجا منتشر شده اند.

xiaomi-mi5

همچنین این مدل با آخرین نسخه از MIUI که از رام های سفارشی شده اندروید است عرضه خواهد شد. ظاهر این رام شباهت زیادی با iOS دارد.

در گزارش های دیگر حتی اعلام شده که این مدل با قیمتی پایین (حدود ۳۲۵ دلار - ۲۰۸ پوند) در غرب عرضه خواهد شد. اینجاست که OnePlus باید نگران شود چرا که خصوصیات سخت افزاری ای که از Mi5 گزارش شده به نسبت قیمت در مقایسه با OnePlus One توان رقابت ویژه ای دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • احسان
    احسان | ۴ دی ۱۳۹۴

    ی سر ب این سایت بزنید ضرر نمیکنید بعدش نظر بدین
    http://www.kimovil.com/en/compare/apple-iphone-6s-16gb,xiaomi-mi5-32gb

  • Notam
    Notam | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    شیائومی خیلی وقته خارج از چین شده و حالا نوبت به بازارهای غرب شده. گوشیهاش هم واقعا خوبن و به نسبت قیمت بسیار رقابتی. مطمئنن بالا ترین کیفیت و برای محصولات شون استفاده میکنن تا تو بازار غرب مورد قبول واقع بشن.البته هدف شیائومی غشر کم درامد و متوسط جامعه هست ولی با توجه به امکانات و قدرت نسبتا بالای محصولاتش مورد توجه همه قرار گرفته.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی